اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

آپدیت جدیدی برای بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر شد

استودیوی Grove Street Games و راکستار به‌تازگی آپدیت 1.03 را برای بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر کرده‌اند که چندین بهبود را در بخش‌های مختلف در بر دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی بازی GTA: Trilogy The Definitive Edition

این آپدیت هم‌اکنون برای تمام پلتفرم‌های PC، پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس است و طی روزهای آینده برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. آپدیت 1.03 مواردی مانند بهبود پایداری، اصلاح غلط‌های املایی در بافت آرت‌ها و تابلوها، و همچنین اضافه شدن دوربین سینماتیک به حالت‌های دوربین هر سه بازی را شامل می‌شود. مشکل باریدن باران در فضاهای بسته حین برخی کاتسین‌ها نیز اکنون حل شده است.

در کنار بهبودهای کلی، جزئیات آپدیت جدید برای هر سه عنوان به‌طور جداگانه نیز لیست شده است که می‌توانید تمام آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید. اضافه شدن پوشش ابری در ارتفاع بالا و انیمیشن‌های متفاوت برای CJ در حالت کاملا چاق یا کاملا عضلانی، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این آپدیت هستند که برای بازی GTA: San Andreas اعمال شده‌اند. مثال‌های متعددی از خرابی یا ظاهر نشدن تکسچرها در مکان‌های خاص هر سه بازی کالکشن نیز اکنون رفع شده‌اند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition هم‌اکنون به‌صورت دیجیتالی برای رایانه‌‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است. به‌تازگی اعلام شده که نسخه فیزیکی بازی با چند هفته تأخیر و در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) عرضه خواهد شد. در این میان، دارندگان سوئیچ استثنائا نسخه فیزیکی را در اوایل 2022 دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا