اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

مدیر عامل تیک-تو: تریلر لیک‌شده بازی GTA 6 به ما صدمه‌ای نزد

استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive در مصاحبه‌ای اعلام کرده که هرچند تیم توسعه‌دهنده بابت لیک شدن تریلر رونمایی بازی GTA 6 ناامید شده بود، اما این موضوع در نهایت آسیبی به آن‌ها وارد نکرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Grand Theft Auto 6

اگر در جریان این لیک قرار ندارید، باید بدانید که شرکت Rockstar در ابتدا در نظر داشت تا تریلر رونمایی جی تی ای 6 را در ساعت مشخصی منتشر کند، اما این تریلر ساعاتی زودتر بر روی پلتفرم X (توئیتر سابق) لو رفت. به‌دنبال این اتفاق، راکستار تصمیم گرفت تا زودتر از زمان از قبل تعیین‌شده، تریلر رسمی بازی را به اشتراک بگذارد. اکنون مدیرعامل تیک-تو، استراوس زلنیک در صحبت‌های اخیر خود با رسانه IGN به این موضوع پرداخته است.

او گفته: «وقتی تریلر رونمایی تبدیل به یک خبر بزرگ می‌شود، شگفت‌انگیز است. ما از بابت اینکه تریلر بازی باعث شد اینترنت منفجر شود، شدیدا راضی بودیم. بنابراین نمی‌توانستیم خوشحال‌تر یا هیجان‌زده‌تر از این باشیم. در خصوص لیکی که اتفاق افتاد، این موضوع همیشه برای تیم سازنده ناامیدکننده است. اما در نهایت فکر نمی‌کنم که این لیک آسیبی به ما وارد کرده باشد.»

اولین لیک بزرگ GTA 6 در سپتامبر 2022 اتفاق افتاد، هنگامی که بیش از 50 دقیقه ویدئو از بازی در مراحل ابتدایی ساخت در سراسر اینترنت پخش شد. آریون کورتاج از گروه $Lapsus مسئول این لیک بود، هکر نوجوانی که به‌دلیل شرایط روانی خود، توانایی حضور در دادگاه را ندارد و فعلا به حبس ابد در یک بیمارستان حفاظت‌شده محکوم شده است. سازندگان بازی در آن زمان به طرفداران اطمینان خاطر دادند که این لیک، تأثیری بر روی روند توسعه GTA 6 نخواهد داشت.

 بازی GTA 6 در زمان نامعلومی از 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا