اخبار بازی

شایعه: بازی GTA 6 دارای یک پروتاگونیست زن خواهد بود؛ لو رفتن اطلاعات جدید

اخیرا رسانه بلومبرگ مدعی شده که با 20 کارمند سابق و فعلی راکستار مصاحبه داشته و در این بین، اطلاعات مختلفی را از روند ساخت بازی GTA 6 به‌دست آورده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

GTA-6

نسخه بعدی مجموعه Grand Theft Auto یکی از موردانتظارترین بازی‌ها به‌شمار می‌آید و از این رو، لو رفتن هرگونه اطلاعاتی از آن سر و صدای زیادی را به همراه دارد. بلومبرگ در گزارش مفصل خود توضیح داده که روند توسعه GTA 6 (که از سال 2014 آغاز شده) با سرعتی پایین‌تر از انتظار پیش می‌رود. بخش بزرگی از کند شدن این روند به پاندمی کووید-19 باز می‌گردد، اما گفته شده تغییراتی که شرکت Rockstar جهت بهبود شرایط محیط کار کارمندان اعمال کرده نیز بر روی این مسئله تأثیرگذار است. این تغییرات شامل سازماندهی مجدد دپارتمان طراحی و جلوگیری از اضافه‌کاری کارمندان می‌شود. همچنین گفته شده که با توجه به این تغییرات و حرکت کردن راکستار در مسیری جدید، روحیه کارمندان بالاتر از همیشه است.

در ادامه بلومبرگ به نقل از کارمندان سابق و فعلی راکستار ذکر کرده که GTA 6 برای اولین بار در تاریخ سری، دارای یک پروتاگونیست زن خواهد بود. این شخصیت زن لاتین، در واقع یکی از دو شخصیت‌های اصلی بازی به‌شمار می‌آید که هر دوی آن‌ها بر اساس داستان بانی و کلاید، زوج سارق آمریکایی خلق شده‌اند. علاوه بر این، توسعه‌دهنگان این‌بار در خصوص شوخی با گروه‌های محرومی که در موقعیت‌های ضعیفی قرار دارند، رویکرد محتاطانه‌تری را در پیش گرفته‌اند.

در خصوص محل رخ دادن داستان نیز همان‌طور که پیش از این شایعه شده بود، بازی در یک ورژن خیالی از شهر میامی و محیط‌های اطراف آن جریان دارد. سازندگان امیدوارند تا با افزودن مأموریت‌ها و شهرهای جدید به مرور زمان، از کرانچ و اضافه‌کاری کارمندان جلوگیری کنند. با این وجود، جهان فعلی GTA 6 همچنان بسیار عظیم است و بازیکنان با محیط‌های داخلی بیشتری نسبت به تمام بازی‌های قبلی سری مواجه خواهند شد.

بلومبرگ در گزارش خود اشاره کرده که آنالیزورهای صنعت بازی انتظار دارند که این عنوان در زمانی بین آپریل 2023 تا مارچ 2024 عرضه شود، اما کارمندان راکستار می‌گویند که از تاریخ عرضه دقیق بازی ناآگاه هستند. با این وجود، به گفته آن‌ها GTA 6 حداقل تا دو سال آینده، یعنی 2024 منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا