اخبار بازی

برخلاف شایعات، GTA 6 احتمالا تا سال 2025 منتشر خواهد شد

گیمرها بیشتر از یک دهه است که منتظر عرضه بازی GTA 6 بوده‌اند پس طبیعی است که وقتی رسانه کوتاکو گزارش داد که این بازی تا سال 2026 تاخیر خورده، خیلی از آن‌ها ناامید شدند. با این حال بنظر می‌رسد اطلاعات در اینباره متناقض است، چرا که حالا برخی از منابع ادعا می‌کنند که بازی تاخیر نخورده و GTA 6 در همان تاریخ قبلی (جایی در 2025) منتشر خواهد شد.

مایک استراو (Mike Straw)، سردبیر ارشد رسانه Insider Gaming، اخیرا در X (توییتر سابق) اعلام کرده است که بر اساس آنچه از «چند منبع» شنیده است، عرضه GTA 6 برخلاف ادعاهای اخیر همچنان «طبق برنامه قبلی» خواهد بود. طبق گفته‌های استراو، صحبت‌ها در مورد تاخیر در عرضه موردانتظارترین بازی تاریخ «حدس محض» است.

البته شایان ذکر است که کوتاکو در گزارش خود مدعی شده بود که انتشار GTA 6 در 2026 به عنوان یک گزینه ایمن از سمت راکستار، در صورت طول کشیدن احتمالی روند تولید بازی پیش‌بینی شده و درحال حاضر برنامه این کمپانی همچنان عرضه GTA 6 در سال 2025 است.

از آنجایی که راکستار سابقه تاخیر در عرضه عناوین تحت توسعه‌اش را قبلا هم در کارنامه داشته، بنابراین تعجب‌آور نخواهد بود اگر این اتفاق برای جدیدترین نسخه از فرانچایز GTA هم بیفتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا