اخبار بازیایکس باکس 360ایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 3پلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تاریخ عرضه نسخه نسل نهمی GTA V مشخص شد

سرانجام و با گذشت چندین ماه، تاریخ عرضه بازی پرطرفدار Grand Theft Auto V برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5 مشخص شد.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

با اعلام رسمی راکستار، نسخه نسل نهمی این بازی که میزبان 3 نسل از کنسول های بازی بوده است، با پسوند expanded and enhanced در تاریخ 24 اسفند منتشر خواهد شد.این در حالی است که در ابتدا قرار بود این نسخه در تاریخ نوامبر 2021 منتشر شود.

این نسخه طبق اطلاعات منتشر شده توسط راکستار شامل مد های گرافیکی جدید و افزایش رزولوشن تا حد فورکی و 60 فریم، پیشرفت در جزییات بافت ها و میزان دورنمای محیط (Draw Distance) و همچنین افزوده شدن اپشن هایی برای قابلیت های HDR و ری تریسینگ خواهد بود.

همچنین با توجه به اینکه کنسول های نسل نهمی از هارد های سریع SSD بهره مند هستند، می توان انتظار کاهش در زمان بارگزاری یا لودینگ را داشت.همچنین جدا از قابلیت صدای سه بعدی، قابلیت های مخصوص دسته پلی استیشن 5 از قبیل هپتیک فیدبک و سایر موارد هم در روز عرضه برای این نسخه در دسترس خواهند بود.

بازیکنانی که بر روی کنسول های ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 بازی را تجربه کرده اند هم می تواند پیشروی خود در بخش داستانی بازی و همچنین پیشرفت کاراکتر خود در بخش GTA Online را در زمان لانچ و تنها یکبار به نسخه های نسل نهمی منتقل نمایند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حالا از این قضیه که این بازی و اسکایریم رقابت شدیدی برای عرضه شدن روی هر چیزی دارن اونم به هر مناسبتی
    اینجاش جالبه که من توی این متن نمیبینم که گفته باشن این اپدیت برای کسانی که بازی رو روی نسل قبل داشتن رایگان هست یا نه ؟
    حاجی نکنه بخوان اینم پولی باشه و بکنن تو پاچه مردم ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا