اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه نسل جدید بازی GTA V در پاییز امسال منتشر می‌شود

راکستار رسما اعلام کرده که نسخه نسل بعدی بازی GTA V در تاریخ 11 نوامبر امسال (20 آبان 1400) در اختیار کاربران کنسول‌های نسل جدید قرار می‌گیرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی GTA V

همانطور که شرکت Rockstar از پیش اعلام کرده بود، بازی GTA Online نیز به‌صورت جداگانه بر روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود. حالت آنلاین بازی در 3 ماه اول برای مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس بر روی PS5 رایگان خواهد بود.

راکستار در مورد ویژگی‌های نسخه نسل نهمی GTA V می‌گوید که بازی بهبودهای فنی، بصری و پرفورمنس بهتری را شامل می‌شود و سازندگان به‌طور کامل از سخت‌افزار کنسول‌های جدید استفاده می‌کنند. گفته شده که بازی زیباتر از همیشه به‌نظر می‌رسد و کنترل بازی نیز واکنش بهتری را نشان می‌دهد.

راکستار برای قبل از عرضه GTA V بر روی کنسول‌های جدید، وعده داده که در بیستمین سالگرد GTA 3 که 22 اکتبر (30 مهر) خواهد بود، سورپرایزهای جالبی را در نظر دارد. بخشی از این سورپرایزها به بازیکنان GTA Online مربوط می‌شوند. در همین حال، مشترکان سرویس پلاس بر روی PS4 تا قبل از عرضه شدن بازی بر روی کنسول‌های جدید، در آغاز هر ماه 1 میلیون پول درون بازی را در حالت آنلاین دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا