اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

اطلاعات و مشخصات شما از بازی Gran Turismo Sport به Gran Turismo 7 انتقال پیدا می‌کند

استودیو Polyphony Digital (سازنده سری بازی‌های Gran Turismo) اعلام کرد که اطلاعات اکانت هر بازیکن اعم از رنگ ماشین‌ها، برچسب‌های بدنه، کلاه و لباس‌های مسابقه، رتبه‌بندی ورزشی و رتبه‌بندی راننده از GT Sport به قسمت جدید این بازی منتقل می‌شود.

Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 به‌زودی عرضه می‌شود و طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه مشتاق تجربه‌ی آن هستند. حال اگر شما فردی هستید که در چند سال گذشته زمان زیادی را روی بازی Gran Turismo Sport صرف کرده‌اید و امیدوار هستید که بتوانید داده‌های به دست آورده خود را روی قسمت جدید این بازی نیز داشته باشید، خبرهای خوبی برای شما وجود دارد.

استودیو Polyphony Digital انتقال آمار و اطلاعات بازیکنان از Gran Turismo Sport به سری جدید این مجموعه یعنی Gran Turismo 7 را تایید کرده است. انتقال داده‌ها از 15 فوریه آغاز می‌شود و در زمان راه‌اندازی GT7 روی آن اعمال می‌شود، البته Polyphony Digital اشاره کرد که ممکن است زمان شروع انتقال داده‌ها تغییر کند و به دنباله آن در ظاهر شدن این اطلاعات روی GT7 تاخیرهایی وجود داشته باشد.

چه چیزهایی را نمی‌توان انتقال داد؟ برخی اطلاعات مثل Scapes (حالت photo mode بازی)، ویدئو و عکس‌های گرفته شده در مسابقات بازی قبلی، قابل انتقال نخواهند بود. بازی Gran Turismo 7 در تاریخ 4 مارس روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا