اخبار بازیپلی استیشنپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی Gran Turismo 7 تاخیر می‎‌خورد؟

طبق برنامه ریزی‌ها، بازی Gran Turismo 7 در تاریخ 4 مارس 2022 برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر می‌شود، اما برخی از طرفداران PlayStation حدس می‌زنند که عرضه‌ی این بازی قرار است به تاخیر بیافتد.

Gran Turismo 7 هشتمین بازی از ‌مجموعه Gran Turismo، مدت زمان زیادی است که همه طرفدارانش را منتظر گذاشته و چهار ماه پیش قرار بود تا پایان سال 2021 عرضه شود اما تاخیر خورد و تاریخ عرضه‌ی آن به 4 مارس 2022 موکول شد. به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از این اتفاق نگذشته، کمی تعجب آور است که تاخیر مجددی را آن هم انقدر نزدیک به زمان عرضه شاهد باشیم.

Gran-Turismo-7

به گفته‌ی یکی از خبرنگاران صنعت گیم یعنی Tom Henderson، در تاریخ 25 ژانویه 2022 قرار بود یک رویداد رسانه‌ای برای این بازی برگزار شود، اما در آخرین لحظات بدون هیچ توضیح و اعلام تاریخ جدیدی توسط Sony به تعویق افتاد. همانطور که هندرسون نیز خاطر نشان کرده، این اتفاق غیرمنتظره و ناگهانی برای چنین بازی‌ای که قرار است طی یک ماه آینده منتشر شود، نگران کننده است. هندرسون همچنین اشاره می‌کند که اتفاقی مشابه برای The Last of Us Part II نیز دقیقا قبل از به تاخیر افتادن آن رخ داده است. بنابراین، سوءظن و گمان‌ها برای به تاخیر افتادن مجدد بازی Gran Turismo 7 بیشتر می‌شود. البته هندرسون در ادامه گفت:« توییتی که راجب تاخیر زده بودم را حذف کردم زیرا از آن اطمینان کافی نداشتم و کمی گیج شده بودم.» وی همچنین اشاره می‌کند که اگر این رویداد رسانه‌ای به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا لغو شده بود حتما به آن اشاره می‌شد.

تا به این لحظه نه PlayStation و نه Polyphony Digital (سازنده سری بازی Gran Turismo) درباره‌ی این گزارش و گمانه زنی‌هایی که ایجاد شده است، اظهارنظر نکرده‌اند. در هرصورت اگر تاخیری برای بازی Gran Turismo 7 در راه باشد، به زودی‌ اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا