اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Gran Turismo 7 تا سال 2022 تأخیر خورد

بازی Gran Turismo 7 که ابتدا قرار بود در سال 2021 برای PS5 عرضه شود، حالا تا سال آینده تأخیر خورده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gran Turismo 7

جدیدترین نسخه از سری گرن توریسمو ابتدا در اواسط سال 2020 طی رویداد ویژه پلی استیشن 5 رونمایی شد. مدتی پس از آن، در یکی از ویدئوهای تبلیغاتی که سونی منتشر کرد تاریخ عرضه بازی برای سال 2021 اعلام شده بود، اما حال شرکت Sony تأیید کرده که به دلیل چالش‌های به‌وجود آمده مربوط به ویروس کووید، این عنوان ریسینگ شبیه‌ساز در سال 2022 منتشر می‌شود.

یکی از نمایندگان سونی در صحبت‌های خود با GQ در این مورد گفت: ” با دنباله‌دار بودن همه‌گیری، وضعیت داینامیک و در حال تغییری به‌وجود آمده و برخی از قسمت‌های بسیار مهم توسعه بازی در طول ماه‌های اخیر یواش‌تر پیش رفته است. هنگامی که اطلاعات بیشتری در دسترس باشد، جزئیات دقیق‌تری را از زمان عرضه GT7 به اشتراک خواهیم گذاشت.”

این در حالی است که مدیرعامل پلی استیشن آقای جیم رایان، در همین مصاحبه عنوان کرده که سونی نسبت به تاریخ عرضه Ratchet and Clank: Rift Apart و Horizon Forbidden West که به ترتیب در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) و نیمه دوم سال 2021 منتشر می‌شوند، احساس خوبی دارد.

در هر صورت، شنیدن خبر تأخیر عناوین مختلف با توجه به وضعیت فعلی جهان تعجب‌برانگیز نیست و به‌نظر می‌رسد این موضوع حداقل تا ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا