اخبار بازی

GPU :Witch Beam کنسول PS4 آن را به قوی ترین کنسول جهان تبدیل می‌کند

Gamingbolt، اخیرا مصاحبه ای با آقای Sanatana Mishra، یکی از طراحان Witch Beam، که در حال کار بر روی Assault Android Cactus برای PS4 بوده، داشته است.

Gaijin Entertainment، سازنده War Thunder، اخیرا ادعا کرده GPU کنسول PS4، چهل درصد قوی تر از XOne است. حال، ما از آنها درباره GPU این کنسول پرسیده ایم که این گونه جواب داده اند:

"اینکه GPU کنسول PS4 آن را به قوی ترین کنسول در دنیا مبدل می‌کند، از لحاظ تکنولوژی ناب، مسئله ای انکار نشدنی است و ما قادر خواهیم بود تا کوچکترین ریزه کاری های بصری را در کنار نرخ فریم دهی 60 فریم بر ثانیه در حالتی نرم و ثابت(بدون افت و خیز زیاد فریم)، داشته باشیم. تمرکز ما بر روی این است که تمامی نسخه ها، از جمله Vita، بر روی 60 فریم اجار شوند."

عنوان Assault Android Cactus، چه تعداد شخصیت(کرکتر) خواهد داشت و شخصیت ها چه توانایی ها و مهارت های ویژه ای خواهند داشت؟

Sanatana پاسخ می‌دهد: "در این بازی، 8 اندروید(آدم ماشینی) قابل بازی، وجود خواهد داشت که 4 تای آنها باید طی مراحل کمپین، باز شوند. هر کدام از شخصیت ها، یک سلاح منحصر به فرد اصلی و ثانویه خواهد داشت که نشان دهنده سبک بازی آن شخصیت می‌باشد. علاوه بر این، ما یک سری تغییرات فوری را در نظر گرفته ایم که سطح تمایز شخصیت ها افزایش یابد.

 

انتظار می‌رود Assault Android Cactus در اوایل سال 2014 عرضه شود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا