اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه نسل هشتمی Gotham Knights کنسل شد؛ انتشار گیم‌پلی جدیدی از بازی

سازندگان بازی Gotham Knights ضمن انتشار یک گیم‌پلی طولانی جدید، اعلام کردند که این عنوان دیگر کراس‌پلتفرم نیست و تنها برای PC، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gotham Knights

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گیم‌پلی جدید بازی به شخصیت‌های نایت‌وینگ و رد هود اختصاص دارد و قابلیت‌های مختلف این دو را نمایش می‌دهد. هر ابرقهرمان دارای قابلیت‌های منحصر بفردی در جابجایی در فضای اپن ورلد بازی بوده و همچنین استایل مبارزه‌ای خاص خود را خواهد داشت. نایت‌وینگ از حرکات آکروباتیک ویژه در مبارزات و یک گلایدر برای جابجایی در گاتهام بهره می‌برد و از طرف دیگر، رد هود با سلاح‌های گرم و جهش‌های قدرتمند خود، دشمنان را از پا در می‌آورد. بازیکنان همچنین می‌توانند بسته به استایل گیم‌پلی مورد علاقه خود، لباس‌های مختلفی را بپوشند که رده‌بندی‌ها و ویژگی‌های خود را دارند.

استودیوی WB Games Montreal همچنین اعلام کرده که Gotham Knights نسخه نسل هشتمی بازی کنسل شده این عنوان تنها برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد. توسعه‌دهندگان گفته‌اند که «جهت ارائه بهترین تجربه گیم‌پلی به بازیکنان» چنین تصمیمی را گرفته‌اند.

بازی Gotham Knights در تاریخ 25 اکتبر امسال (3 آبان) منتشر خواهد شد. این عنوان از همین حالا بر روی فروشگاه پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و اپیک استور قابل پیش خرید است. پیش خریدکنندگان بازی اسکین «233 کاستوم بت‌سایکل» را دریافت خواهند کرد که ظاهر آن، بر اساس ظاهر اولیه این وسیله نقلیه در شماره 233 سری کامیک بوک Detective Comics طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا