اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تاریخ عرضه بازی Gotham Knights اعلام شد

بازی Gotham Knights بالاخره یک تاریخ انتشار دقیق دارد و برای عرضه در 25 اکتبر (3 آبان 1401) برنامه‌ریزی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gotham Knights

استودیوی WB Games Montreal با انتشار پست کوتاهی بر روی حساب رسمی توئیتر بازی، این خبر را تأیید کرد. سازندگان این عنوان اکشن RPG اپن ورلد اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشتند و تنها به طرفداران گفتند که «آماده یک ماجراجویی کاملا تازه» باشند.

عنوان Gotham Knights ابتدا در 2020 معرفی شده بود و سازندگان قصد داشتند تا آن را در مقطی از سال 2021 منتشر کنند. با این‌حال، این بازی سوپرهیرویی با تأخیری یک ساله مواجه شد و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، طرفداران بالاخره می‌توانند در پاییز آینده به تجربه آن بپردازند. همچنین با توجه به اینکه مدت زیادی از انتشار آخرین نمایش بازی گذشته، این احتمال وجود دارد که وارنر بروز در آینده‌ای نزدیک تریلر جدیدی را منتشر کند.

داستان گاتهام نایتز پس از مرگ مشکوک بتمن آغاز می‌شود و بازیکن را در نقش چهار شخصیت رابین، رد هود، بت‌گرل و نایت‌وینگ قرار می‌دهد. گفته شده که هر شخصیت دارای پلی استایل و اسکیل‌های منحصربفرد خود بوده و همچنین بازیکنان قادر خواهند بود تا بازی را به‌صورت کاملا تک‌نفره و یا کواپ آنلاین به‌اتمام برسانند.

بازی Gotham Knights در تاریخ 3 آبان 1401 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا