اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تریلر داستانی جدید بازی Gotham Knights منتشر شد

سازندگان بازی Gotham Knights در رویداد DC FanDome شب گذشته، یک سال پس از معرفی اولیه این عنوان تریلر جدیدی را از ساخته خود نمایش دادند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gotham Knights

داستان بازی Gotham Knights در گاتهامی جریان دارد که بتمن خود را از دست داده است. پس از مرگ او، این وظیفه رابین، نایت‌وینگ، بتل‌گرل و رد هود است که در مقابل خطراتی که گاتهام را تهدید می‌کنند، بایستند.

همان‌طور که استودیوی WB Games Montreal از قبل اشاره کرده بود، تریلر داستانی جدید بر روی آنتاگونیست اصلی این بازی یعنی محفل جغدها تمرکز دارد. پنگوئن در تریلر جدید به بت‌فمیلی توضیح می‌دهد این انجمن مخفی تمام گاتهام را کنترل می‌کند و ابرقهرمانان داستان، هیچ شانسی در مقابلشان ندارند. همچنین صحنه‌های اکشن کوتاهی نیز نمایش داده شد که انواع مختلفی از Talonها، آدمکش‌های ماهر محفل جغدها در آن دیده می‌شوند.

بازی Gotham Knights ابتدا برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما مدتی پیش تا سال 2022 تأخیر خورد. سازندگان در تریلر جدید تاریخ عرضه دقیقی را اعلام نکردند. این عنوان اکشن RPG برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

بازی Gotham Knights بازی Gotham Knights بازی Gotham Knights بازی Gotham Knights

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا