اخبار بازی

سازندگان بازی Gotham Knights بر روی یک پروژه معرفی‌نشده در حال کار هستند

به‌تازگی یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده بازی Gotham Knights در پروفایل لینکدین خود، به یک پروژه معرفی‌نشده در دست ساخت توسط استودیوی WB Games Montreal اشاره کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gotham Knights

مگان بری، آرتیست ارشد بازی گاتهام نایتز این موضوع را در لینکدین خود مطرح کرده است. او در پروفایل خود نوشته که از سپتامبر سال 2019 تا ژوئن 2021، بر روی یک پروژه معرفی‌نشده مشغول کار بوده که در آن «به همراه کارگردان پروژه، برخی قابلیت‌ها و ستون‌های اصلی هسته گیم‌پلی» را طراحی کرده.

او همچنین اشاره کرده که تمام این فعالیت‌ها، همزمان با مسئولیت فعلی تیم سازنده، یعنی کار کردن بر روی Gotham Knights انجام شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه ناشناخته در دسترس نیست و تاکنون به‌طور رسمی در مورد آن صحبتی نشده.

استودیوی WB Games Montreal تاکنون تنها بر روی پروژ‌ه‌های مرتبط با بتمن کار کرده است. اولین ساخته آن‌ها بازی Batman: Arkham Origins بود که در سال 2013 عرضه شد. این استودیو همچنین در ساخت بازی Batman: Arkham City با راک‌استدی همکاری داشت و علاوه بر آن، 4 پک دی ال سی را برای بازی Batman: Arkham Knight توسعه داد.

به هر حال، استودیوی WB Games Montreal همچنان توسعه Gotham Knights را پیش می‌برد و بعید به‌نظر می‌رسد که تا قبل از عرضه آن، معرفی پروژه جدیدی را از سوی آن‌ها شاهد باشیم. این عنوان اکشن RPG ابتدا قرار بود که در طول امسال عرضه شود، اما تاریخ انتشار آن تا سال 2022 به تعویق افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا