اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

احتمال عرضه بازی Gotham Knights در بهار 2022

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است یکی از افرادی که در تبلیغات بازی Gotham Knights نقش دارد، تاریخ عرضه این عنوان را لو داده باشد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights یکی از مهم‌ترین عناوین حال حاضر شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment به‌شمار می‌آید. این اثر ابتدا برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما مدت‌ها پیش همانند بسیاری از بازی‌های دیگر، تا سال 2022 تأخیر خورد. پس از آن، سازندگان بازه زمانی دقیقی را جز سال آینده اعلام نکرده بودند. اما به‌نظر می‌رسد فردی به‌نام جین پارک که بر روی برندینگ و مدیریت بخش هنری کمپین تبلیغاتی بازی کار کرده، تاریخ عرضه تقریبی این عنوان را لو داده است.

او اخیرا چند کانسپت آرت و یک لوگو از بازی را بر روی وب‌سایت خود قرار داده که در یکی از آن‌ها، عبارت «بهار 2022» دیده می‌شود. صفحه مورد نظر اکنون از روی وب‌سایت برداشته شده، اما می‌توانید اسکرین شاتی که سایت The Game Post موفق شده قبل از حذف شدن از آن بگیرد را مشاهده کنید:

تاریخ عرضه لو رفته بازی Gotham Knights

بازه زمانی بهار 2022 میلادی، می‌تواند به تاریخ 10 فروردین تا 31 خرداد سال 1400 اشاره داشته باشد. همچنین در کنار این تصاویر، توضیحات جدیدی نیز ارائه شده بود که بدین ترتیب است: «این یک فاز جدید از مجموعه‌ای است که همیشه محوریت آن، یک نماد با حضوری پررنگ بوده و اکنون بر روی معرفی چهار قهرمان به عنوان شخصیت‌های اصلی جدید تمرکز خواهد کرد.»

اگر سازندگان قصد داشته باشند تا بازی را در بهار سال بعد عرضه کنند، ممکن است در مراسم The Game Awards پیش‌رو که طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود، نمایش جدیدی از Gotham Knights را شاهد باشیم. اما در هر صورت، باید در نظر گرفت که این بازه زمانی به صورت رسمی اعلام نشده و ممکن است تاریخ عرضه نهایی نباشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا