اخبار بازی

تاریخ عرضه سرویس گوگل استیدیا مشخص و اعلام شد

سرویس گوگل استیدیا

در حالی که پیش از این شرکت گوگل زمان عرضه سرویس گوگل استیدیا را برای نوامبر 2019 اعلام کرده بود اما تاکنون تاریخ انتشار این سرویس به طور دقیق مشخص نشده بود.

فیل هریسون در رویداد جدیدی که گوگل برای سرویس خود ترتیب داد اعلام کرد عرضه سرویس گوگل استیدیا برای تاریخ 19 نوامبر 2019 برابر 28 آبان 98 برنامه‌ریزی شده است. شرکت گوگل پلتفرم ابری گیمینگ خود را در رویداد GDC در مارچ 2019 رونمایی کرد و ظاهرا تمامی تمرکز خود را در دنیای گیم معطوف این سرویس کرده و آن را با سایر بخش‌های گوگل مانند یوتیوب ادغام کرده است.

از ماه مارچ 2019 شرکت گوگل تاکنون دو رویداد Stadia Connects را برگزار کرده و در آن عناوینی که برای این سرویس عرضه خواهند شد را معرفی کرده است. تاکنون تنها بازی‌های بزرگی که عرضه آن‌ها به صورت انحصاری برای گوگل استدیا تایید شده بازی Gylt, Get Packed! و بازی Orcs Must Die! 3 هستند. ناگفته نماند بازی دوم تنها به صورت مدت زمان محدودی در انحصار سرویس ابری گوگل خواهد بود.

شرکت راک‌استار گیمز پیش از این اظهار کرده بود بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام لانچ برای سرویس گوگل استیدیا هم در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم این بازی ار تاریخ 19 نوامبر برای سرویس مورد بحث در دسترس قرار داشته باشد. جالب است بدانید گوگل استیدیا در تاریخی انتشار خواهد یافت که پیش از این انتشار بازی‌های دیگری نظیر Pokemon Sword and Shield و Star Wars Jedi: Fallen Order برای هفته قبلی آن برنامه‌ریزی شده است. هم‌چنین انتشار آن با بازی Shenmue 3 هم در یک روز صورت خواهد گرفت. اگر از علاقه‌ مندان این سرویس جدید هستید، برنامه همه چیز در مورد سرویس گوگل استیدیا را حتما مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا