اخبار بازی

برنامه های Google Stadia: انتشار 120 بازی جدید شامل بیش از 10 انحصاری

Google Stadia  (گوگل استیدیا) در سال 2020 بیش از 120 بازی جدید به لیست عناوینش اضافه خواهد کرد. اخیرا Google در پستی دروبلاگش بیان کرد که بیش از 10 عدد از این بازی ها در نیمه ابتدایی سال میلادی جاری عرضه خواهند شد. و در هنگام عرضه تنها بر روی پلتفرم این شرکت یعنی Google Stadia قابل دسترس خواهند بود.

برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم آنلاین پیشنهاد می شود برنامه همه چیز در مورد سرویس گوگل استیدیا را مشاهده بفرمایید.

Google اشاره ای به نام این بازی ها نکرد اما بیان داشت که “در حال کار با شرکایمان هستیم تا هرچه سریعتر بتوانیم اطلاعات بیشتری از این بازیها را به اشتراک بگذاریم”

مشخصا این صحبت ها ارزش زیادی ندارند. اگر واقعا این 10 عنوان در انحصار کامل Google Stadia می بود، قطعا با تبلیغات زیاد، قاطعانه و با افتخار از آن یاد می کردند. به خصوص با توجه به لانچ ضعیف این پلتفرم و مسیر سختی که برای موفقیت پیش رو دارد. اما Google در عوض تنها به بیان این جمله که “این عناوین در هنگام عرضه فقط روی استیدیا در دسترس هستند” بسنده کرده است. که همین ادبیات نشان می دهد بخشی از این بازی ها یا تمامی آنها، صرفا به صورت انحصار زمانی برای این پلتفرم در نظر گرفته شده اند. البته این فقط حدس ماست و واقعیت امر می تواند چیز دیگری باشد. اما تا انتشار جزییات بیشتر در باره این موضوع، باید با همین حدس ادامه دهیم.

در پست وبلاگ این شرکت ، برنامه ریزی آنها برای معرفی و ارتقا بعضی از قابلیت های Stadia در سال 2020 هم شرح داده شد. Google برنامه دارد در سه ماه آینده از 4k وب گیمینگ  (سرویس Google Stadia در کامپیوتر) پشتیبانی کند. بهبود عملکرد قابلیت assistant برای وب گیمینگ، اضافه کردن پشتیبانی از گوشی های اندروید و امکان اتصال کنترلر مخصوص Stadia به کامپیوتر به صورت وایرلس، از دیگر قابلیت هایی است که به این سرویس اضافه خواهند شد.

در پایان Google با اشاره به اینکه “در سال جاری عناوین زیادی در استور وجود خواهد داشت” بیان کرد:

ما امیدواریم که در این مدت گیمرها خودشون رو برای بازی ها و تجربیات عالی آماده کنند. تا پایان ماه جاری ما اطلاعات بیشتری راجع به بازی هایی که قرار است در فوریه برای Stadia Pro عرضه شوند، به اشتراک خواهیم گذاشت.

علی محمد خراسانی

Video Games, Movies and TOOL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا