اخبار بازی

گوگل به شکایات کاربران Stadia پاسخ می دهد: معرفی بازی به ناشر ها بستگی دارد

گوگل Stadia

در این هفته، شرکت گوگل اعلام کرد که دو بازی Gylt و Metro Exodus در تاریخ 1 فوریه به لیست بازی های رایگان Stadia Pro اضافه و بازی های Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و Samurai Showdown در تاریخ 31 ژانویه حذف خواهند شد. این خبر یک آپدیت کوچک به حساب می آمد، چون قبلا (گرچه بدون اعلام تاریخ عرضه) هر دو بازی های Gylt و Metro Exodus برای این پلتفرم معرفی شده بودند.

طی تعداد زیادی پست، کاربران این سرویس در وب سایت Reddit گفتند که 40 روز از آخرین باری که خبری از “معرفی (یا عرضه) بازی جدید، آپدیت قابلیت ها، یا هر نوع اطلاعیه ای برای مصرف کننده ها” شد، می گذرد. این مطلب برای یک پلتفرم که سخت در حال تلاش برای پیدا کردن جایگاه خود است، قدمی رو به جلو به حساب نمی آید.

کاربر GraceFromGoogle در ردیت (که community manager از طرف گوگل است) هم کمکی به این جریان نکرد، او گفت “متوجه ایم که منبع نا امیدی شما از کجاست ” و چیز بیشتری برای گفتن نداشت.

در گفت و گویی با وب سایت GamesIndustry، یک نماینده از طرف گوگل، شکایاتی که در ردیت شده بود را رد کرد و گفت که تیم Stadia در فروم (Community forum) این پلتفرم، آپدیت (اطلاع رسانی) های هفتگی ارائه کرده است.

این نماینده گوگل گفت:

ما متوجه علاقه شما به دانستن بیشتر درباره بازی ها هستیم. البته همه ی این 120 عنوان توسط تیم Stadia معرفی نخواهند شد، چون ما معرفی بازی ها، IP ها و پلتفرم هایی که بر روی آنها عرضه می شوند را، به ناشر هایشان واگذار می کنیم.

120 عنوانی که نماینده گوگل به آن اشاره می کند، اوایل این ماه توسط گوگل اطلاع داده شده بود ولی اسم و تاریخ عرضه آنها اعلام نشد.

سرویس استدیا، ویژگی achievements را در ماه دسامبر سال گذشته اضافه کرد، ولی ویژگی های مهم تری مثل پشتیبانی از 4K بر روی PC هنوز قابل ساپورت نیست و حتی یک تاریخ مشخص برای اضافه شدن ندارد. برخی از دارندگان استدیا می گویند که سرویس 3 ماهه Pro بایستی به 6 ماه تغییر کند تا جبرانی برای عدم وجود برخی ویژگی و اعلاع رسانی ها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا