اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: ریمستر بازی GoldenEye 007 به زودی معرفی می‌شود

بازی GoldenEye 007 به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص تاریخ شناخته می‌شود. به دلایل متعددی اما هیچ راهی برای تجربه آن روی پلتفرم‌های مدرن وجود ندارد و نسخه‌های دیگری که با اسم این بازی ساخته شده و حتی برای کنسول‌های نسل هفت عرضه شدند، نتوانستند موفقیت آن را تکرار کنند.

GoldenEye 007

اما حالا بسیاری از طرفداران امیدوار هستند که با اضافه شدن بازی‌های کنسول نینتندو 64 به سرویس Nintendo Switch Online، این بازی ممکن است به هرشکلی وارد این سرویس شود. به گفته رووزنامه‌نگار مشهور، جف گراب در یکی از اپیزودهای اخیر برنامه Giant Bomb، یک نسخه ریمستر از بازی GoldenEye 007 “به زودی عرضه می‌شود” و قرار است در “چند هفته آینده” توسط مایکروسافت معرفی شود (چرا که استودیو سازنده این بازی، یعنی Rear توسط مایکروسافت خریداری شده است).

ماه گذشته نیز یک فهرست جدید از Achievementها به ایکس باکس اضافه شد که به پورت یک بازی شوتر اشاره داشت. با توجه به پیچیدگی شرایط این بازی با مالکیت نینتندو، مایکروسافت و حتی MGM، بازگشت این بازی بعد از مدت‌ها، برای طرفداران قدیمی آن کاملا غافلگیر کننده و شگفت انگیز خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا