اخبار بازی

بازی Godfall فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود

به‌تازگی سازندگان بازی Godfall اطلاعات تازه‌ای را از جدید ترین ساخته خود منتشر کرده‌اند که طبق آن،  این عنوان فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Godfall

خریدهای درون برنامه‌ای موضوعیست که در سال‌های اخیر پیرامون آن بحث‌های زیادی شکل گرفته‌است؛ مخصوصا در شرایطی که این قابلیت می‌تواند باعث از بین رفتن بالانس عناوین و Pay-to-win شدن آن‌ها شود. همچنین خریدهای درون برنامه‌ای افراد کم سن و سال زیادی را به خرج پول‌های هنگفت مجاب می‌کند. در این شرایط، به‌طور رسمی اعلام شده که بازی Godfall عاری از هرگونه پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود.

آقای Richard Heyne (تهیه‌کننده فنی بازی) در مصاحبه جدیدی عنوان کرد: “پرداخت درون برنامه‌ای در Godfall وجود ندارد، اما ما برنامه داریم تا محتوای زیادی را برای بازیکنانی که بازی را به‌اتمام برسانند و Macros را شکست دهند، قرار دهیم.” او در ادامه کمی در خصوص این موضوع صحبت کرد و گفت در کنار محتویاتی که پس از فتح برج Skybreaker Monolith و اتمام بازی در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد، بازی از ارزش تکرار بالایی نیز برخوردار است.

بازی Godfall یکی از اولین عناوین نسل بعدی به‌شمار می‌رود که در رویداد The Game Awards 2019 معرفی گشت. این عنوان در اواخر سال 2020 برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی (فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا