اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Godfall پس از 6 ماه برای سایر کنسول‌ها عرضه خواهد شد

تریلر جدید بازی Godfall تأیید می‌کند که این عنوان در واقع یک بازی انحصاری زمانی کنسولی PS5 است و پس از 6 ماه، برای Xbox Series X|S منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Godfall

گادفال یکی از عناوینی به‌شمار می‌رود که به‌نوعی از ابتدای معرفی خود با کنسول‌های نسل بعدی گره خورده بود. این بازی در اواخر سال گذشته به‌عنوان یک بازی لانچ تایتل برای PS5 در کنار PC معرفی شد. اما حال اعلام شده Godfall یک بازی انحصاری زمانی کنسولی است که 6 ماه پس از عرضه برای سایر کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود.

در پایان لانچ تریلر Godfall که بخش‌های از صحنه‌های سینماتیک بازی و گیمپلی آن را نشان می‌دهد، این نکته ذکر شده است که مدت انحصاری بودن این عنوان بر روی PS5 در تاریخ 12 مِی 2021 (22 اردیبهشت 1400) به‌پایان می‌رسد. البته با توجه به اینکه گادفال یک بازی ترد پارتی است و توسط شرکت Gearbox Publishing نشر می‌شود، شاید بابت شنیدن این خبر چندان متعجب نشوید.

بازی Godfall در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. کاربران Xbox Series X|S می‌توانند در بهار پیش‌رو انتظار عرضه شدن این عنوان بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا