اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بسته الحاقی God of War Ragnarok با نام Valhalla هفته آینده منتشر میشود

طی مراسم شب گذشته جوایز Game Awards 2023 بسته الحاقی یا همان DLC بازی God of war Ragnarok معرفی شد. این DLC هفته آینده یعنی 12 دسامبر به صورت کاملا رایگان برای پلی استیشن 5 و 4 منتشر خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که این DLC به چه میزان بر روی عناصر داستانی تمرکز دارد و برای مشخص شدن این موضوع باید تا هفته آینده صبر کرد. اما به نظر باید منتظر گفتگوهای جذاب کریتوس و میمیر در طول انجام دادن این محتوای جدید بود. با توجه به تریلر منتشر شده خدای جنک به مناطق مختلفی سفر میکند اما نکته جالب توجه در انتهای تریلر به نمایش در آمد، به نظر می‌رسد که کریتوس با یک cyclops روبرو می‌شود، که احتمالاً پیوندی اساسی با اساطیر یونان را نشان می‌دهد.

پلی‌استیشن در توضیح تریلر خود می‌گوید: «با کریتوس به والهالا سفری عمیقاً شخصی و متفکرانه به سوی آینده‌ای که کریتوس هرگز فکرش را نمی‌کرد، آغاز کنید. با توجه به اینکه وقایع بازی God of War (2018) و God of War Ragnarok پشت سر هم اتفاق می‌افتند و کریتوس در حال سفر با میمیر است، منطقی به نظر می‌رسد که Valhalla بعد از اتفاقات عنوان 2023 رخ دهد. اگر همچنان موفق به تجربه نسخه رگناروک نشدید پیشنهاد میکنم بررسی بازی God of war Ragnarok رو در بازی سنتر مطالعه کنید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا