اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

اولین گیم‌پلی بازی God of War Ragnarok منتشر شد

همانطور که انتظار می‌رفت، استودیوی Santa Monica در پایان رویداد اخیر پلی استیشن بازی God of War Ragnarok را نمایش داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War Ragnarok

نسخه جدید دنباله مستقیم نسخه 2018 بوده و ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس را ادامه می‌دهد. Tyr، خدای جنگ دنیای نورس در این نسخه حضور دارد و در تریلر جدید برای لحظاتی دیده می‌شود. همچنین سازندگان برخی از محیط‌ها و دشمنان جدیدی که با آن‌ها مواجه خواهید شد را نیز نمایش دادند.

سانتا مونیکا همچنین تأیید کرد که کوری بارلاگ کارگردانی این نسخه را بر عهده نخواهد داشت. اریک ویلیامز که پیش‌تر به عنوان طراح بر روی نسخه‌های قبلی کار کرده بود، به عنوان کارگردان بازی God of War Ragnarok معرفی شده است. همچنین به گفته سازندگان، این نسخه داستان دنیای نورس را به اتمام می‌رساند.

برخی از شخصیت‌های مهم نسخه قبل از جمله میمیر و فریا در این نسخه نیز حضور دارند و نقش پررنگی خواهند داشت. در همین حال، همانطور که از نام بازی پیداست، راگناروک در آستانه آغاز شدن است و کریتوس با ثور و اودین هم روبرو خواهد شد. وظیفه اجرای شخصیت ثور به Ryan Hurst سپرده شده و Richard Schiff نیز به ایفای نقش شخصیت اودین خواهد پرداخت.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ نامشخصی از سال 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا