اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

زمان عرضه God of War Ragnarok مشخص شد

سونی و استودیوی Santa Monica بالاخره با انتشار یک تریلر سینمایی CG کوتاه، اعلام کرده‌اند که بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر امسال (18 آبان) برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

پس از چندین شایعه و لیک مختلف که باعث به‌وجود آمدن جنجال‌های زیادی شده بود، دنباله موردانتظار God of War بالاخره یک تاریخ عرضه دقیق و رسمی دریافت کرده است. تریلر کوتاه منتشر شده کریتوس و آتریوس را در حال مبارزه با دشمنان خود در یک جنگل یخ‌زده نشان می‌دهد. همچنین پایان تریلر نیز همان‌طور که می‌شد حدس زد، حضور فنریر، یکی از پسران لوکی را تأیید می‌کند.

علاوه بر این، سونی مطابق آنچه شایعه شده بود از نسخه‌های مختلف God of War Ragnarok نیز رونمایی کرده است. در کنار نسخه عادی، بازی دارای سه نسخه Collector’s Edition ، Digital Deluxe Edition و Jotnar Edition می‌شود. شما می‌توانید محتویات تمام این نسخه‌ها را در تصویر زیر مشاهده کنید:

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان 1401 برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. سونی همچنین اعلام کرده که کاربران قادر خواهند بود تا از تاریخ 24 تیر، یعنی کمتر از 10 روز دیگر بازی را پیش خرید کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا