اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: DLC بازی God of War Ragnarok در راه است

اسنیچ، اینسایدر مطرح صنعت بازی مدعی شده که سانتا مونیکا بر روی دی ال سی بازی God of War Ragnarok در حال کار است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War Ragnarok

مدت کوتاهی پس از عرضه رگناروک، اریک ویلیامز کارگردان بازی اعلام کرد که تیم سازنده احتمالا به سراغ ساخت DLC این عنوان اکشن ادونچر نخواهد رفت. اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است برنامه‌های سونی و استودیوی Santa Monica تغییر کرده باشند. چرا که اسنیچ، یکی از معتبرترین اینسایدرهای صنعت بازی از ساخته شدن DLC رگناروک خبر داده است.

او اخیرا در استریمی بر روی توئیچ مدعی شده که حدود 60 درصد از مراحل ساخت DLC بازی تکمیل شده و سونی برنامه دارد تا آن را پس از 2023 عرضه کند. البته اسنیچ به این نکته نیز اشاره کرده که مشخص نیست عنوان در دست ساخت، به‌صورت یک DLC برای God of War Ragnarok منتشر خواهد شد و یا اینکه همانند Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌صورت یک اکسپنشن جداگانه در دسترس قرار خواهد گرفت.

استودیوی سانتا مونیکا اخیرا در آگهی‌های شغلی جدید خود، به‌دنبال جذب نیروهای تازه‌ای بود که نسبت به دو عنوان God of War (2018) و God of War Ragnarok دانش و آگاهی کافی را داشته باشند. هرچند تصورات بر این بود که سازندگان به دنباله کامل بازی اشاره دارند، اما ممکن است پروژه در دست ساخت سانتا مونیکا به شایعه عرضه DLC مرتبط باشد. به هر حال، باید منتظر ماند و دید که آیا سونی به‌طور رسمی از این پروژه رونمایی خواهد کرد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا