اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

توضیحات سازندگان در مورد پایان دادن داستان افسانه نورس در بازی God of War: Ragnarok

کوری بارلاگ، کارگردان نسخه قبلی بازی God of War اخیرا در مصاحبه‌ای توضیح داده که چرا راگناروک، به قصه افسانه نورس پایان خواهد داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War: Ragnarok

مدتی پیش در کنار نمایش بازی God of War: Ragnarok، استودیوی Santa Monica اولین اطلاعات رسمی این عنوان را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشت. یکی از مواردی که باعث تعجب افراد زیادی شد، این بود که راگناروک در حقیقت پرونده داستان فعلی را خواهد بست و سری نورس با همین نسخه به پایان می‌رسد. حال اریک ویلیامز، کارگردان نسخه جدید در کنار کوری بارلاگ مصاحبه‌ای را با کانال یوتیوب Kaptain Kuba انجام داده که در آن، به این موضوع پرداخته است.

هنگامی که کاپیتان کوبا از اریک ویلیامز در این مورد سوال پرسید، ویلیامز عنوان کرد که پایان دادن به سری نورس در این نسخه، در حقیقت تصمیم بارلاگ بوده است. بارلاگ در مورد گفت:

«چند دلیل مهم وجود دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که ساخت بازی اول 5 سال زمان برد. نمی‌دانم که ساخت بازی دوم چقدر زمان می‌برد، اما احتمالا مدت زمان آن هم چیزی نزدیک به بازی اول خواهد بود. پس از آن به این فکر می‌کنید که بازی سوم نیز چنین زمانی را صرف خواهد کرد، و روی هم رفته به یک محدوده تقریبا 15 ساله برای یک داستان می‌رسید که به‌نظر من بیش از حد طولانی است. احساس می‌کنم که اگر به شما بگوییم گفتن این داستان تا این اندازه زمان می‌برد، تقاضای بسیار زیادی است.»

«با توجه به نقطه‌ای که تیم در آن قرار داشت و آنچه اریک ویلیامز می‌خواست انجام بدهد، من فکر می‌کردم که: ببینید، ما می‌توانیم این کار را در داستان دوم انجام دهیم. چرا که بخش اعظمی از آنچه که می‌خواستیم برای آغاز انجام دهیم این بود که چیزی را در مورد کریتوس و آتریس بگوییم. اینکه هسته و موتور اصلی داستان واقعا ارتباط بین این دو شخصیت است. پیچیدگی موجود در همه بخش‌ها پخش می‌شود، مانند امواجی در یک دریاچه. ما می‌توانستیم آن را به یک اقیانوس تبدیل کنیم و امواج تا هزاران مایل حرکت کنند. اما آیا چنین چیزی ضروری و سودمند است، یا با اینکار فقط همه چیز را از هم دور می‌کنیم؟ وقتی امواج بیش از اندازه از هم دور شوند شما یک‌جورهایی پلات را از دست می‌دهید.»

بارلاگ در ادامه باری دیگر اشاره کرد که با توجه به آنچه که سازندگان از این نسخه می‌خواند، می‌توانند داستان را با همین بازی به اتمام برسانند. همچنین او گفت که God of War: Ragnarok در تمام مدت بر روی شخصیت‌ها متمرکز می‌ماند و به همه شخصیت‌ها زمانی که نیاز دارند را خواهد داد.

بازی God of War Ragnarok در سال 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا