اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

معرفی قابلیت‌های مربوط به دسترس‌پذیری بازی God of War Ragnarok

استودیوی سانتا مونیکا در قالب یک پست جدید بر روی وبلاگ پلی استیشن، به معرفی قابلیت‌های دسترس‌پذیری بازی God of War Ragnarok پرداخته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War: Ragnarok

اول از همه باید اشاره کرد که اطلاعات جدید منتشر شده شامل تاریخ عرضه نهایی بازی نیست، اما استودیوی Santa Monica تصمیم گرفته تا به مناسبت روز جهانی آگاهی از قابلیت‌های دسترس‌پذیری، تعدادی از این قابلیت‌ها را برای بازی God of War Ragnarok معرفی کند. در مجموع بیش از 60 نمونه از این گزینه‌ها در بازی گنجانده شده که مواردی مانند قابلیت تنظیم سایز زیرنویس‌ها و نوشته‌ها، دویدن خودکار و شخصی‌سازی کلیدها در میان آن‌ها دیده می‌شود.

همچنین حالت جدید High Contrast Mode به بازیکنان اجازه خواهد داد تا آبجکت‌های مهم درون بازی مانند اهداف، دشمنان یا سایر شخصیت‌ها را به رنگ دلخواه خود در آورند تا. به‌طور کلی، قابلیت‌های مربوط به دسترس‌پذیری نسخه PC بازی God of War 2018 به همراه چندین قابلیت جدید، به Ragnarok راه یافته‌اند. شما می‌توانید لیست کامل این قابلیت‌ها را از طریق وبلاگ پلی استیشن مطالعه کنید.

بازی God of War Raganrok در زمان نامشخصی از سال 2022 برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. سازندگان اعلام کرده‌اند در آینده جزئیات بیشتری را در رابطه با قابلیت‌های دسترس‌پذیری در مبارزات/هدف‌گیری خودکار، پازل‌ها و مینی‌گیم‌ها، تنظیمات دوربین و چندین موارد دیگر را به اشتراک خواهند گذاشت. این استودیو همچنین در پایان ذکر کرده: «بی‌صبرانه منتظریم تا با نزدیک شدن به زمان عرضه، اخبار بیشتری را به گوش‌تان برسانیم.»

قابلیت‌های دسترس‌پذیری بازی God of War Raganrok قابلیت‌های دسترس‌پذیری بازی God of War Raganrok قابلیت‌های دسترس‌پذیری بازی God of War Raganrok قابلیت‌های دسترس‌پذیری بازی God of War Raganrok قابلیت‌های دسترس‌پذیری بازی God of War Raganrok

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا