اخبار بازیپلی استیشن 5

واکنش کارگردان بازی God of War به شایعات معرفی نسخه جدید سری

کارگردان بازی God of War یعنی آقای کوری بارلاگ، به‌تازگی نسبت به شایعات پیرامون معرفی نسخه جدید این سری واکنش نشان داده‌است. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Cory Barlog و بازی God of War

در چند روز اخیر شایعه هیجان‌انگیزی مربوط به نسخه جدید مجموعه محبوب گاد آو وار در فضای اینترنت پیچیده شد. این شایعه که برای اولین بار از طریق کانال یوتیوب Moore’s Law is Dead پخش شد، طرفداران را امیدوار کرده بود که دنباله بازی God of War در هفته‌های جاری معرفی و در پاییز 2021 برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

اما با توجه به توئیتی که اخیرا کوری بارلاگ در صفحه شخصی خود منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد این شایعه صحت ندارد. او در این توئیت با استفاده از یک تصویر متحرک واکنش خود را به “تعدادی از اخبار 24 ساعت گذشته” نشان داد. تصویر متحرک (GIF) ذکر شده، شخصیت Devastator از کارتون Transformers را به نمایش می‌گذارد که پس از خندیدن به موضوعی پاسخ منفی می‌دهد.

موفقیت بازآفرینی God of War در سال 2018 طرفداران زیادی را برای نسخه بعدی این مجموعه تشنه نگه داشته‌است. با اینکه استودیو Sony Santa Monica تاکنون به‌صورت رسمی اطلاعاتی را از این بازی منتشر نکرده، اما کوری بارلاگ پیش‌تر ذکر کرده بود که مدت زمان ساخت دنباله بازی God of War همانند نسخه قبلی به 5 سال نخواهد رسید. به گفته او، اعضای تیم سانتا مونیکا به دنبال راه‌هایی هستند تا این عنوان را سریع‌تر از نسخه قبلی سری توسعه داده و وارد بازار کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا