اخبار بازی

God of War III : Interview


انتظار ها رو به پایان است ، پایان یک سه گانه افسانه ای ، پایان جنگاوری ها یک جنجگو که هراسی از جنگیدن با خدایان ندارد .
علاقه مندان به سری God of War هر روز تشنه اطلاعات جدیدی از آخرین شماره این سری هستند ، بازی که از سال 2007 ، از زمانی که آخرین بار Kratos را روی PlayStation 2 دیدیم در دست ساخت و توسعه است و آن چیزی که در برابر دیدگان ماست ، توصیف یک بازی فوق العاده و در خور نام این بازیست .

سایت Computer and Video Games به تازگی مصاحبه ای با آقای Tim Ingham ، مسئول فروش و بازاریابی این عنوان در بریتانیا انجام داده که تقدیم می کنم به تک تک مشتاقان این بازی .

 GOW III چه المان ها و چه چیزهایی در اختیار هواداران و بازیکنان خواهد گذاشت که سایر بازی های نسل کنونی قادر به انجام آن نیستند ؟

God of War III انحصارا و با استفاده از یک Game Engine جدید برای PS3 ساخته شده است که میتواند تعریف خوبی از تکنولوژِی های جدید بصری باشد . سازندگان GOW III کاری کردند تا با القای حس وجود داشتن به بازیکن ، او را به قلب نبردها ببرند .

با بهبود چهار برابری Texture در بازی نسبت به GOW II در PS2 ، برای اولین بار GOW III روی PS3 شاهد ویژگی های مانند شخصیت پردازی و همانند سازی ، نورپردازی و سیستم دینامیک و سیال سایه ها در بازی ، سیستم پیچیده و زیبای اسلحه ها و یک دنیای اساطیری پویا در به تصویر کشیدن داستان سرنوشت Kratos را به ارمغان خواهد آورد .

بازیکنان در جهان و محیط هایی چهار برابر بزرگتر از شماره قبلی خواهند جنگید . GOW III این ویژگی ها را با المان های دوست داشتنی و پرطرفدار Gameplay در هم خواهد آمیخت . المان هایی مانند حل پازل ها و معماها ، جنگ های خونین و سهمگین و نبردهای تن به تن که بار دیگر شما را شگفت زده خواهد کرد .

همچنین GOW III صحنه به تصویر کشیدن داستانی پرمحتوا ، پیچیده و حماسی از یونان باستان خوهد بود . داستانی که شما را در نقطه عطف ماجرای پر پیچ و خم Kratos قرار خواهد داد . این ها همه نکاتی هستند که GOW III برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد ، ارمغانی که GOW III را از دیگر بازی ها برتر می کند .

 چرا God of War III برای PlayStation 3 مناسب است ؟

سازندگان GOW III سعی کردند از قدرت PS3 برای شگفت انگیز بودن GOW III و اضافه کردن ویژگی های منحصر به فرد مانند سیستم پویای سایه به وسیله استفاده بهینه از SPU های PS3 بهره ببرند .

به طور مثال ، با استفاده از سیستم (High Dynamic Range Lighting ( HDRL عکس العمل شبکیه چشم انسان در بازی وجود دارد . وقتی Kratos از یک محیط تاریک به یک محیط روشن میرود باعث می شود تغییر ناگهانی محیط روی شما تاثیر بگذارد ، دقیقا مانند عکس المعل شبکیه چشم انسان ، وقتی مقدار نور دو محیط تغییر محسوسی می کند .

 چه نکته ای در بازی هواداران و مشتاقان را نسبت به شماره های قبلی شگفت زده خواهد کرد ؟

جدا از نبرد ها و سیستم نورپردازی بازی و داستان درگیر کننده و حماسی و المان های دیگر ، GOW III نکات و دست آورد های جدیدی هم برای طرفداران پر و پا قرص GOW خواهد داشت . یکی از این نکات جدید وجود داشتن موجودات قابل کنترل به وسیله Kratos در بازیست .

در GOW III و در خلال آن Kratos می تواند از موجودات عظیم و غول پیکر به عنوان یک سلاح و یک وسیله استفاده کند . او می تواند با استفاده از آنها از راه های سخت عبور کند ، دشمنان را با ضربات کور نابود کند و در حل معما ها از این موجودات استفاده کند .

همچنین در بازی اسلحه های مرگبار جدیدی نیز وجود دارد . اسلحه هایی مانند Cestus فلزی که در دو دست Kratos قرار می گیرد . همچنین در GOW III شیوه ها و ضربات جدیدی گنجانده شده که Kratos به وسیله انها دشمنان را نابود می کند . استفاده از دشمنان به عنوان سپر و شیوه های دیگر در بازی وجود دارد که به مبارزه های خونین Kratos زیبایی خاصی خواهد بخشید .


آیا ما می توانیم از GOW III به عنوان بزرگ ترین بازی سال 2010 یاد کنیم ؟

اگر شما بالای 18 سال سن دارید و خواهان تجربه یک داستان حماسی و یک Single Player جذاب و درگیر کننده هستید ، قطعا GOW III برای شما عنوانی بسیار بزرگ خواهد بود .

تبلیغات و بازاریابی این بازی را در تیزرهای تلویزیونی ، مطبوعات ، سینماها و کانال های تلویزیون خواهید دید . همچنین مسابقه بین خدایان جنگ یکی دیگر از برنامه ما خواهد بود .

بزرگی نام God of War و لیاقت و زیبایی آن در کنار بازاریابی خوب میتواند یکی از اولین بهترین های دهه جدید را رقم بزند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا