اخبار بازی

علاقه کارگردان بازی God Of War به انتشار بازی روی PC

بازی God Of War

به دنبال تایید انتشار بازی Death Stranding برای کامپیوترهای خانگی، اکنون کارگردان بازی God Of War هم از علاقه خود به عرضه اثرش برای این پلتفرم گفته است.

اگرچه همواره شایعاتی پیرامون عرضه بازی Death Stranding برای کامپیوترهای خانگی شنیده می‌شد اما با توجه به حجم تبلیغاتی که شرکت سونی برای این بازی قرار دارد و هم‌چنین توسعه آن توسط انجین اختصاصی استودیو Guerrilla Games تحت عنوان دسیما، بسیاری تصور می‌کردند که این بازی، یک عنوان فرست پارتی انحصاری باشد. اما اکنون تایید نشر بازی برای PC که توسط شرکت 505Games صورت خواهد گرفت موجب شده تا برای عده‌ای این سوال پیش بیاید آیا سایر عناوین سونی هم برای PC منتشر خواهند شد.

هنگامی که در توییتر از کوری بارلوگ کارگردان بازی God Of War درباره احتمال عرضه آن روی کامپیوترهای خانگی سوال شد ایشان علاقه خود را به این موضوع نشان داد اما اظهار کرد که تصمیم چنین امری برعهده سونی است و در حوزه اختیارات ایشان نیست. ضمن این که ایشان، هیدئو کوجیما نیست که بتواند وقوع چنین اتفاقی را عملی کند.

همان‌طور که می‌دانید من عاشق این موضوع هستم. اما چنین تصمیمی بسیار فراتر از اختیارات من است. و همان‌طور که اساس روزانه به اثبات رسانده، من هیدئو کوجیما نیستم.

اگرچه خط مرز میان کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوترهای خانگی در حال محو شدن است با این به نظر نمی‌رسد موانع میان کنسول‌ سونی و PC، طوری از بین برود که بسیاری از بازی‌های انحصاری سونی برای پلتفرم کامپیوترهای خانگی هم در دسترس قرار بگیرد. عنوان God of War به صورت انحصاری روی کنسول PlayStation 4 در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا