اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

استودیوی سانتامونیکا در حال کار بر روی یک پروژه جدید است

آخرین آگهی شغلی منتشر شده توسط سازندگان سری خدای جنگ نشان می دهد که آن ها در حال کار بر روی یک بازی جدید در مقیاسی بزرگ هستند.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

همانطور که اطلاع دارید، آخرین نسخه سری محبوب God Of War با نام God Of War: Ragnarok قرار است در تاریخی نامعلوم در سال 2022 عرضه شود.این نسخه که دنباله ای بر نسخه ریبوت 2018 بازی می باشد، قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین انحصاری کنسول های پلی استیشن به شمار می رود.با این حال و با وجود اینکه هنوز استودیوی سانتامونیکا بر مراحل آخر توسعه این بازی متمرکز است، به نظر می رسد عنوان بعدی استودیو هم مدتی است که در حال توسعه است.

در فهرست شغلی اخیر سانتا مونیکا، این استودیو تایید کرد که پروژه جدیدی را در دست ساخت دارد و آنها به دنبال استخدام یک مدیر هنری جدید برای این پروژه هستند.سانتامونیکا در این آگهی برای توصیف عنوان خود از واژه هایی همچون “پروژه جدید در مقیاس بزرگ”، “سفری جدید و تازه” استفاده می کند که می تواند با توجه به سوابق درخشان این استودیو این نوید را بدهد که با ایده های جدید در این عنوان معرفی نشده روبرو خواهیم شد.

با توجه به این مسئله که استودیوی سانتامونیکا از سال 2005 و عرضه نخستین نسخه سری خدای جنگ بر روی پلی استیشن 2، عنوانی غیر از این سری را نساخته است، و همچنین مصاحبه کارگردان بازی God Of War: Ragnarok که چندی پیش اعلام کرد که این نسخه پایان ماجراجویی های کریتوس در جهان نورس خواهد بود، انتظار اینکه عنوان بعدی این استودیو یک آی پی جدید باشد، دور از ذهن نیست.

همچنین یکی از فرضیه های بسیار محتمل در این باره کارگردانی شخص کوری بارلوگ بر روی این عنوان معرفی نشده است؛ زیرا از قبل می دانیم که او بر روی خدای جنگ: رگناروک کارگردانی نمی کند و در حال توسعه عنوان خودش در این استودیو است.

به هر حال تنها زمان مشخص می کند که بازی بعدی استودیوی سانتامونیکا چه خواهد بود و آیا با دنباله ای از سری خدای جنگ طرف خواهیم بود یا یک آی پی جدید یا شاید هم هر دو مورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا