اخبار بازیپلی استیشن 5

خالقان سری God of War بر روی یک بازی معرفی‌نشده کار می‌کنند

به‌نظر می‌رسد علاوه بر دنباله بازی God of War، استودیوی سونی سانتا مونیکا پروژه دیگری را نیز در دست ساخت دارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Sony Santa Monica

نام استودیو Sony Santa Monica در دهه اخیر با God of War گره خورده است. هرچند این استودیو علاوه بر خدای جنگ در خلق بازی‌های دیگری نیز دخیل بوده، اما غالبا به‌عنوان سازنده God of War شناخته می‌شود. مشخصا با توجه به اهمیت این برند، ساخت بازی‌های جدید از سری خدای جنگ همچنان ادامه می‌یابد. اما سونی سانتا مونیکا در همین حال، بازی دیگری را نیز توسعه می‌دهد.

صفحه توئیتر این استودیو به‌تازگی پستی را مبنی بر استخدام یک کارگردان هنری جدید برای پروژه‌ای معرفی‌نشده منتشر کرده است. در فهرستی که بر روی وب‌سایت استودیو قرار گرفته، نوشته شده که این شخص بر روی عنوان معرفی نشده‌ای که “تعریف‌کننده ژانر” خواهد بود، کار خواهد کرد. همچنین توئیت منتشر شده اشاره می‌کند که Sony Santa Monica به‌دنبال ارائه بالاترین کیفیت بصری است. با اینحال، فعلا اطلاعات خاصی از این بازی جدید در دسترس نیست.

مطمئنا دیدن اینکه پروژه جدید خالقان God of War چه عنوانی است جالب خواهد بود. البته اینکه معرفی این بازی جدید تا چه زمانی طول خواهد کشید، نامشخص است.

سونی سانتا مونیکا بازی God of War Ragnarok (یا هر نام دیگری که سازندگان برای آن در نظر دارند) را در رویداد مربوط به پلی استیشن 5 برای عرضه در سال 2021 معرفی کرد. شایان ذکر است که شرکت سونی فعلا از پاسخ به این سوال که آیا این عنوان بین نسلی خواهد بود یا خیر، سر باز زده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا