اخبار بازی

آقای Glen Schofield استودیو Striking Distance را ترک کرد

Glen Schofield، خالق Dead Space، استودیوی سازنده‌ی Callisto Protocol را ترک کرد.

مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران استودیو Striking Distance، آقای Glen Schofield، کمتر از یک سال پس از انتشار اولین بازی استودیو، بازی The Callisto Protocol، شرکت را ترک می کند. علاوه بر این، مدیر عامل و مدیران ارشد مالی نیز استودیو را ترک می کنند.

طبق گفته بلومبرگ و تایید شده توسط کمپانی مادر، Krafton، اقای Schofield تصمیم گرفته است که فرصت های جدیدی را دنبال کند. Krafton همچنین اشاره کرد که استعفای او داوطلبانه بود. همچنین مدیر عملیاتی Stacey Hirata و مدیر ارشد مالی Johnny Hsu نیز استودیو را ترک کردند.

آقای  Steve Papoutsis، مدیر ارشد توسعه، مدیرعامل جدید استودیو Striking Distance میشود. او در دوران تصدی خود در الکترونیک آرتز روی بازی هایی مانند Dead Space 2 و Battlefield Hardline کار کرده است. او همچنین در فرنچایزهایی مانند Medal of Honor، Legacy of Kain و Gex کار کرده است.

آقای Schofield از اوایل دهه 1990 در صنعت بازی فعال بوده و در شرکت هایی مانند THQ، Crystal Dynamics و Eidos Interactive کار کرده است. در سال 2008، آقای Schofield به خاطر ساخت مشترک فرنچایز Dead Space، که بسیاری از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های علمی تخیلی ترسناک دهه یاد می کنند، شناخته شد. مدت کوتاهی پس از موفقیت Dead Space، آقای Schofield شرکت Electronic Arts و Visceral Games را ترک کرد و شرکت Sledgehammer Games را تأسیس کرد. که زیر نظر او بازیهای Call of Duty: Modern Warfare 3، Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WWII ساخته شدند. در سال 2019، پس از وقفه ای، Schofield استودیو Striking Distance را تأسیس کرد و کار روی بازی The Callisto Protocol را آغاز کرد. Schofield کارگردان بازی The Callisto Protocol بود، که به عنوان دنباله‌ی معنوی بازی Dead Space شناخته می شود.

در بیانیه ای آقای Glen Schofield گفت: ایجاد استودیو Striking Distance یک سفر باورنکردنی بوده است و من به آنچه با The Callisto Protocol به دست آورده ایم بسیار افتخار می کنم. در حالی که دنبال کردن یک ماجراجویی جدید هیجان انگیز است. ترک SDS تلخ است، اما می دانم که استودیو با افراد شایسته اداره خواهد شد.

آقای Schofield همچنین تایید کرد که در حال برنامه ریزی برای خروج از استودیو بوده و می خواهد تا جایی که ممکن است یک انتقال روان انجام دهد. او توضیح داد که برنامه های استودیو تحت تأثیر خروج او قرار نگرفته است.

استودیو Striking Distance در ماه اوت بیش از 30 کارمند خود را اخراج کرد. احتمالاً به دلیل استقبال ضعیف منتقدان و فروش تجاری بازی The Callisto Protocol این تعدیل نیرو صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا