اخبار بازیپلی استیشن 5

تریلر گیمپلی بازی Ghostwire: Tokyo منتشر شد

در جریان رویداد PlayStation 5، اولین گیمپلی بازی Ghostwire: Tokyo نمایش داده‌شد. با بازی سنتر و آخرین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

گوست وایر: توکیو ابتدا در E3 سال گذشته با یک تریلر سینماتیک هیجان‌انگیز و جذاب رونمایی شد. پس از جدایی خانم ایکومی ناکامورا از استودیو Tango Gameworks، اعلام گشته که وظیفه کارگردانی این بازی به آقای کنجی کیمورا سپرده شده‌است. در جریان رویداد اخیر پلی استیشن 5 سازندگان از اولین نمایش گیمپلی این عنوان پرده‌برداری کردند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

عنوان جدید استودیو تانگو گیمورکز بر خلاف ساخته قبلی این استودیو یعنی The Evil Within، به‌صورت اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد گیمپلی ریتم تند و سریع تری دارد. در تریلری که از طرف تهیه‌کننده کهنه‌کار بازی Ghostwire: Tokyo یعنی آقای شینجی میکامی پخش شد، می‌توانیم نگاهی به مبارزات، محیط‌ها و همچنین دشمنان منحصر بفرد بازی بیاندازیم. طبق گفته کارگردان این اثر، گوست وایر از سیستم صدای 3 بعدی باکیفیت کنسول پلی استیشن 5 استفاده خواهد کرد. او توضیح می‌دهد که شما در طول تجربه بازی، صداهای مرموزی را از گوشه و کناره‌های توکیو خواهید شنید که سازندگان امیدوارند بتوانند با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، بازیکنان را بیشتر از قبل به کاوش در محیط مجاب کنند.

بازی Ghostwire: Tokyo وعده به نمایش کشیدن یک توکیوی خاص و مرموز که هرگز شبیه آن ندیده‌اید را به طرفداران می‌دهد. این عنوان که یک بازی انحصاری کنسولی به‌شمار می‌رود، در سال 2021 برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا