اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

اطلاعات تازه ای از بازی GhostWire: Tokyo فاش شد

آخرین پیش نمایش لو رفته از بازی GhostWire: Tokyo که طبق آخرین اخبار رسمی قرار بود در اوایل 2022 به صورت انحصاری زمانی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر های شخصی عرضه شود، اطلاعات بیشتری را درباره تاریخ عرضه احتمالی، مکانیک های گیم پلی و جزییات داستانی بازی به اشتراک می گذارد.

آخرین بار استودیوی Tango Gameworks در اواخر سال گذشته اعلام کرد که تاریخ عرضه بازی GhostWire: Tokyo به اوایل سال 2022 منتقل شده است، اما پس از آن هیچ به روز رسانی در رابطه با وضعیت بازی منتشر نشده است. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که به زودی بتسدا و تانگو طی یک استریم رسانه ای اطلاعات بیشتری را در رابطه با بازی به اشتراک خواهند گذاشت اما به نظر می رسد این اطلاعات زود تر از موعد مقرر در دسترس عموم قرار گرفته اند.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

جزییات این رویداد پیش رو به نظر می رسد از طریق ResetEra لو رفته است.در این استریم بنظر تاریخ انتشار بازی مشخص خواهد شد و تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1401) زمان عرضه این بازی خواهد بود.البته این موضوع آنجا جالب تر می شود که بدانیم پیش از این هم دقیقا همین تاریخ برای انتشار بازی در استور پلی استیشن مشاهده شده بود.

در این ویدیو جزئیاتی هم از داستان و گیم پلی بازی نمایش داده شده است.در واقع در این بازی شخصیت آکیتو، شکارچی شیاطین، نقش قهرمان داستان را بازی می‌کند و روحی که در خانه آکیتو ساکن شده است، به او در مبارزه علیه یوکای ای که توکیو و شهروندانش را تسخیر کرده است، کمک می کند.

مبارزات بازی هم حول محور حرکات سریع و ناگهانی با عکس العمل های به موقع می چرخد ​​و مستلزم حمله به دشمنان، مقابله با حملات ورودی، بیرون کشیدن جوهره جان دشمنان از آنها و سایر موارد است.این استریم حتی به باس فایت های بازی هم اشاراتی می کند.جالب اینجاست که با وجود آنکه هیچ معیاری برای میزان خط سلامتی دشمنان پیش از مرگشان وجود ندارد، اما با آسیب دیدن دشمنان،آنها به تدریج اعضا و اندام های بدن خود از جمله استخوان ها،چشم و… را از دست خواهند داد و در واقع دشمنان بازی در حین مبارزه با آسیب وارد شده از هم می پاشند.

سبک حمله انتخابی توسط بازیکن هم تاثیرگذار خواهند بود، به نحوی که شما می توانید هم از مخفی کاری با استفاده از سلاح های مختلف مانند تیر و کمان استفاده کنید و هم به دل دشمنان بزنید و آنها را نابود کنید.از سویی دیگر فروشگاه‌هایی که توسط گربه‌های Yokai (نوعی گربه های با نیرو های فرازمینی در فرهنگ ژاپن) اداره می‌شوند به شما امکان می‌دهند منابع مورد نیاز خود را خریداری کنید یا سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید.

خارج از مبارزات، فعالیت‌های جانبی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که شامل کمک به شهروندان توکیو  که اغلب به عنوان ارواح در خیابان‌ها سرگردان هستند، می شود. بازیکنان باید این ارواح را در عروسک های کاغذی شکار کنند و سپس به آنها کمک کنند تا از شهر فرار کنند و شکل انسانی خود را بازگردانند.

مطابق ادعا های فردی که این استریم را به اشتراک گذاشته است، بتسدا و تانگو قرار است در تاریخ 4 فوریه (15 بهمن) این رویداد را به طور رسمی برگزار کنند و از تاریخ انتشار بازی پرده برداری کنند.به هر روی باید منتظر ماند و دید این اخبار تا چه حدی به واقعیت تبدیل خواهند شد.بازی GhostWire: Tokyo قرار است به صورت انحصاری زمانی یک ساله در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر شود و پس از پایان یک سال راه خود را به کنسول های ایکس باکس باز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا