اخبار بازیپلی استیشن 5

نسخه PS5 بازی Ghostwire: Tokyo دارای 6 حالت گرافیکی مختلف خواهد بود

با توجه به اینکه نشریه‌های مختلف از همین حالا مشغول تجربه بازی Ghostwire: Tokyo هستند، به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد حالت‌های گرافیکی این عنوان بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی GhostWire Tokyo

کمتر از ده روز تا عرضه بازی Ghostwire: Tokyo، جدیدترین ساخته استودیوی Tango Gameworks فاصله داریم. سازندگان اعلام کرده‌اند که این عنوان علی‌رغم داشتن المان‌های ترس، یک بازی در سبک ترسناک نخواهد بود و قرار است تا یک ماجراجویی با درون‌مایه سوپرنچرال را به طرفداران ارائه دهند.

همان‌طور که گفته شد، نشریه‌های مختلف در سراسر دنیا شانس تجربه Ghostwire: Tokyo را داشته‌اند و در این میان وب‌سایت MP1st از وجود 6 حالت گرافیکی در نسخه پلی استیشن 5 بازی خبر داده است:

  • حالت Quality Mode: اجرا به‌صورت 30/4K فریم بر ثانیه، همراه با ری تریسینگ فعال و سایر بهبودهای گرافیکی
  • حالت Performance Mode: اجرا به‌صورت 60 فریم بر ثانیه، با رزولوشن پایین‌تر و بدون ری تریسینگ ریل تایم
  • حالت High Frame-Rate Quality Mode: یک ورژن بدون محدودیت از Quality Mode با نرح 40 الی 50 فریم بر ثانیه
  • حالت High Frame-Rate Performance Mode: فریم ریت بدون محدودیت (با هدف‌گذاری 60 فریم بر ثانیه)

دو مود گرافیکی باقی مانده نیز حالت‌های High Frame-Rate Quality Mode و High Frame-Rate Performance Mode همراه با V-Sync  فعال هستند. وب‌سایت MP1st این دو مود را بیش از سایر مودها پیشنهاد می‌کند، چرا که در حین اجرای بازی بر روی برخی از دیگر مودها، مشکل پارگی تصاویر دیده شده است. البته استودیوی Tango Gameworks عنوان کرده که از این مشکل آگاه است و در نظر دارد تا با عرضه بازی، آپدیتی را برای حل آن منتشر کند.

بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ 25 مارچ (5 فروردین 1401) برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا