اخبار بازی

کارگردان سابق بازی GhostWire: Tokyo استودیوی جدید خود را تأسیس کرد

خانم ایکومی ناکامورا که در سال‌های اخیر در استودیوی Tango Gameworks بر روی بازی GhostWire: Tokyo مشغول بود، حالا استودیوی خود را تأسیس کرده است. خبا بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Ikumi Nakamura

ناکامورا چند ماه پس از معرفی بازی GhostWire: Tokyo در سپتامبر 2019 به‌طور ناگهانی از تیم سازنده جدا شده بود. او که به مدت 3 سال به عنوان کارگردان خلاق بر روی این بازی کار می‌کرد، پس جدایی از تانگو گیمورکز به بازدید از استودیوهای مختلف در سراسر دنیا پرداخت.

او همچنین چند اسکین را به عنوان طراح مستقل برای بازی Rainbow Six Siege طراحی کرد، اما حال ناکامورا در یک ویدئوی 17 دقیقه‌ای در خصوص ترک تانگو گیمورکز و تأسیس استودیوی جدید کوچک خود صحبت کرده است.

او توضیح داد که به هنگام معرفی بازی GhostWire: Tokyo در سال 2019، برای مدت‌ها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرده است: ” در روزهایی که در کپکام بودم، افراد ارشد تیم برای ساخت بازی زیر میزهای خود می‌خوابیدند. آن‌ها تا این حد پرشور بودند.”

“با اینکه حالا موضوع به این شکل نیست، اما وقتی شما ایده‌هایی دارید و در یک تیم کار می‌کنید، ممکن است مشکلاتی را به همراه بیاورد. این مشکلات به حدی رسیدند که سلامتی من را تحت تأثیر قرار دادند. اگر سالم نباشید، نمی‌توانید به خلق بازی بپردازید. من شروع کردم به فکر کردن به اینکه راهی وجود ندارد تا هم مشغول ساخت بازی باشم و هم احساس بهتری پیدا کنم. من تصمیم گرفتم تا قبل از اینکه دیر شود، استودیو را ترک کنم.”

در حال حاضر نام این استودیوی جدید تأسیس شده مشخص نیست. ناکامورا تأیید کرده که در استودیوی خود به عنوان کارگردان خلاق بر روی IP جدیدی کار خواهد کرد. او در پایان در مورد پروژه در دست ساخت استودیوی جدید گفت:

“نکته‌ای که در نظر دارم این است که بازی‌ها را بیش از حد جدی نسازم. اگر قصد داشتم خود را با یکی از شخصیت‌های مارول مقایسه کنم، ددپول را انتخاب می‌کردم، کسی که به گروه اونجرز راه نیافته. من می‌خواهم بازی‌ای را بسازم که پر شوخی‌های سیاه باشد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا