اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

ساخت دنباله بازی Ghostrunner تأیید شد

استودیوی One More Level و ناشر بازی Ghostrunner یعنی 505Games رسما اعلام کرده‌اند که دنباله این این عنوان برای کنسول‌های نسل جدید و PC عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ghostrunner

چند ماه پیش بود که شرکت 505Games آی پی گوست رانر را به قیمت 5 میلیون یورو از کمپانی All In Games (که خود یکی از ناشران نسخه اول بازی بود) خریداری کرد. این عنوان سایبرپانکی اکشن خوش‌ساخت، یکی از بازی‌های خوب سال گذشته بود که برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و تاکنون موفق شده بیش از 600 هزار نسخه بفروشد.

شرکت Digital Bros که کمپانی مادر 505 گیمز محسوب می‌شود، Ghostrunner را “یک برند با پتانسیل عالی” می‌بیند که می‌تواند برای مدت‌ها سودآور باشد. هر چند هنوز جزئیات چندانی از دنباله این بازی مشخص نیست، اما تأیید شده که Ghostrunner 2 توسط 505 گیمز منتشر می‌شود و پلتفرم‌های مقصد آن PC، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس خواهند بود.

علاوه بر این، نسخه اول بازی نیز تا پایان سال 2021 برای کنسول‌های جدید منتشر می‌شود. اگر با این عنوان موفق آشنایی زیادی ندارید، می‌توانید بررسی بازی Ghostrunner را از بازی سنتر مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا