اخبار بازی

شخصیت Ghostface از فیلم‌های جیغ به مورتال کامبت ۱ می‌آید؟

اد بون (Ed Boon)، کارگردان خلاق بازی Mortal Kombat 1 و همینطور یکی از خالقین این فرانچایز، به تازگی تصویری را توئیت کرده که در آن جمعی از معروف‌ترین ویلن‌های فیلم‌های ترسناک حضور دارند و روی برخی از آن‌ها، تیک خورده و روی برخی دیگر، علامت سوال.

ویلن‌هایی که تیک خورده‌اند (Leatherface، Freddy Krueger و Jason Voorhees) همگی قبلا در یکی از نسخه‌های مورتال کامبت، به عنوان کاراکتر DLC حضور داشته‌اند؛ اما ویلن‌هایی که علامت سوال دارند (Ghostface، Pinhead، Michael Myers، Chucky و Billy the Puppet از سری فیلم‌های اره)، تا به حال سابقه حضور در این بازی‌های مبارزه‌ای را نداشتند.

با اینکه هرکدام از این ویلن‌های ترسناک می‌توانند مورد نظر آقای بون، برای اضافه شدن به مورتال کامبت ۱ باشند، اما چند روز قبل، یک ماد ساز در توییتر خبر از پیدا کردن دیتاهایی در کدهای بازی داد که به حضور ۸ شخصیت معرفی نشده این بازی اشاره می‌کند که احتمالا به زودی برای جدیدترین عنوان فرانچایز مورتال کامبت، معرفی و منتشر خواهند شد.

تمام این ۸ کاراکتر جزو شخصیت‌های سری مورتال کامبت هستند که قبلا هم شاهد حضورشان در نسخه‌های دیگر بازی بوده‌ایم، مثل Noob Saibot و Cyrax، اما یکی از این کاراکترها جدید است و آن کسی نیست جز Ghostface از سری فیلم‌های ترسناک جیغ، که مشخص می‌کند ویلن مدنظر اد بون برای اضافه شدن به مورتال کامبت ۱، اوست.

باید منتظر ماند و دید چه زمانی حضور این کاراکتر در مورتال کامبت ۱(که چند روز قبل برای ایکس باکس سریز ایکس و اس، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی منتشر شد) بطور رسمی تایید خواهد شد. همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی بازی مورتال کامبت 1 را در بازی سنتر مطالعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا