اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

بازی بتل رویال رایگان Ghost Recon Frontline معرفی شد

یوبیسافت به مناسبت بیستیمن سالگرد سری Ghost Recon، نسخه جدیدی از این مجموعه را معرفی کرده که یک عنوان بتل رویال رایگان است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ghost Recon Frontline

این کمپانی قبلا هم اعلام کرده بود که در آینده به‌شکل گسترده‌تری بر روی عناوین Free-to-play تمرکز خواهد کرد. پس از معرفی The Division Heartland و Tom Clancy’s XDefiant به عنوان بازی‌های رایگان، حال نسخه جدید سری گوست ریکان نیز رویکرد مشابهی را در پیش می‌گیرد.

فارغ از تبدیل شدن به یک عنوان رایگان، بازی Ghost Recon Frontline نسبت به نسخه‌های قبلی سری از جهات مختلفی متفاوت است. این عنوان شوتر به‌طور کامل بر روی PvP تمرکز دارد. شرکت Ubisoft تأیید کرده که بازیکنان با مودهای مختلفی مواجه خواهند شد، اما پرچم‌دار آن‌ها مود Expedition است که به عنوان «یک برداشت جدید از ژانر بتل رویال» توصیف شده است. این حالت بازیکنان را به جزیره‌ای به‌نام دریکمور می‌برد که به گفته سازندگان، چشم‌انداز و زیست‌بوم‌های متنوعی خواهد داشت.

همچنین تأیید شده که این حالت، دارای هیچگونه دایره‌ای که به مرور زمان فضا را برای بازیکن تنگ کند، نخواهد بود. در مود Expedition  بیش از 100 بازیکن (یا به‌طور دقیق‌تر، 102 نفر) در تیم‌های سه نفره به انجام آبجکتیوهای مختلف در سراسر نقشه می‌پردازند. هدف نهایی این است که هر تیم با جمع‌آوری اطلاعات نظامی کافی، در نقطه مشخصی از جزیره درخواست خروج بدهد. در همین حال، سایر تیم‌ها متوجه این درخواست‌ها خواهند شد و سعی می‌کنند تا جلوی شما را بگیرند. تیمی که بتواند با موفقیت ماموریت خروج را انجام دهد، در نهایت برنده است.

سازندگان بازی می‌گویند که Ghost Recon Frontline شامل تجهیزات پشتیبانی فنی زیادی خواهد بود و یک تجربه نظامی با آزادی عمل بالا در زمینه پیشرفت و شخصی‌سازی را ارائه خواهد داد. تاکنون سه کلاس Assault (متخصص در مبارزات از راه نزدیک)، Support (متخصص در مستحکم‌سازی) و Scout (متخصص در شناسایی) برای بازی معرفی شده که بازیکنان می‌توانند در حین مبارزه، بین آن‌ها جابجا شوند.

بازی Ghost Recon Frontline برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، گوگل استیدیا و لونا منتشر می‌شود. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی اعلام نشده، اما کاربران PC در مناطق اروپا می‌توانند اولین نسخه آزمایشی بازی را از تاریخ 14 تا 21 اکتبر (22 تا 22 مهر) دریافت کنند. شایان ذکر است که نسخه‌های آزمایشی بیشتری تا قبل از عرضه اصلی بازی منتشر خواهد شد.

بازی Ghost Recon Frontline بازی Ghost Recon Frontline بازی Ghost Recon Frontline بازی Ghost Recon Frontline

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا