اخبار بازیپلی استیشن 4

کارگردانان بازی Ghost of Tsushima سفیر توریستی جزیره سوشیما خواهند شد

طبق اعلام شهردار سوشیما، نیت فاکس (کارگردان بازی) و جیسون کانل (کارگردان خلاق و کارگردان هنری) Ghost of Tsushima به‌زودی به عنوان سفیر توریستی دائمی این جزیره در دنیای واقعی معرفی خواهند شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Nate Fox و Jason Connell

علاوه بر این، جزیره سوشیما با همکاری شرکت Sony یک کمپین توریستی را با هدف تشویق طرفداران جهت آشنایی بیشتر با این جزیره و شناخت چشم‌های کلیدی آن بر اساس بازی تشکیل خواهد داد.

شهردار سوشیما آقای هیروکی هیتاکاتسو در بیانیه‌ای در مورد انتخاب کارگردانان بازی Ghost of Tsushima به عنوان سفیر تورسیتی این شهر گفت: ” فاکس و کانل نام و تاریخ سوشیما را به‌شکل شگفت‌انگیزی در تمام دنیا پخش کردند.”

“حتی بسیاری از افراد ژاپنی در مورد دوره گن-کو (دوره یورش مغول‌ها به جزیره) نمی‌دانند. در سراسر جهان اسم و منطقه سوشیما کاملا ناشناخته است، بنابراین از آن‌ها بابت گفتن داستان ما با چنین جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای و قصه‌های عمیق بسیار ممنونم.”

آقای هیتاکاتسو توضیح داد که افراد قابل توجهی از ژاپن پیش‌تر این عنوان را دریافت کرده بودند، اما این اولین باری است که اشخاصی بابت پخش کردن نام و تاریخ سوشیما از طریق آثار خود به چنین عنوانی دست پیدا می‌کنند. او در ادامه گفت:

“من آن‌ها را با هدف انجام دادن کار خاصی در آینده به این عنوان منصوب نکرده‌ام. من متوجه شدم که افراد زیادی به لطف هردوی آن‌ها، استودیو Sucker Punch، و سونی، بخاطر کار آن‌ها با سوشیما آشنا شده‌اند و حالا می‌خواهند به این منطقه بیایند، آن را ببییند و در مورد آن بیشتر بفهمند.”

به دلیل محدودیت‌های پرواز، جشنی به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد و جیسون کانل و نیت فاکس جوایزی را همراه با یک نامه تقدیر دریافت خواهند کرد. شهردار سوشیما همچنین عنوان کرده که دوست دارد پس از برداشته شدن محدودیت‌های پرواز، تمام اعضای ساکر پانچ را به جزیره دعوت کند.

بازی Ghost of Tsushima در اواسط سال 2020 برای پلی استیشن 4 عرضه شد و موفقیت‌های زیادی را کسب کرد. فروش این عنوان طبق آخرین آمار اعلام شده، بیش از 5 میلیون نسخه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا