اخبار بازی

تاریخ انتشار عنوان Ghost Of Tsushima بصورت رسمی مشخص شد

عنوان Ghost of Tsushima یکی دیگر از عناوین انحصاری کنسول Play Station 4 است که توسط استودیوی Sucker Punch در دست توسعه قرار دارد. به تازگی این استودیو با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ عرضۀ این عنوان مورد انتظار رونمایی کرده است.

انتشار Ghost Of Tsushima

عنوان Ghost of Tsushima در تاریخ 26 ژوئن 2020 (جمعه 6 تیر 1399) بصورت انحصاری برای کنسول Play Station 4 عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار این عنوان در یک تریلر داستانی جدید با طرفداران به اشتراگ گذاشته شده است. شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در این صفحه مشاهده کنید.

در این عنوان داستان یک سامورائی درگیر نبرد روایت می‌شود؛ شخصیتی به نام «جین» که توسط عموی خود آموزش می‌بیند تا بعنوان یک سامورائی حرفه‌ای در دنیای فئودال ژاپن از کشور خود در برابر متجاوزین محافظت کند و همچنین در مسیر رسیدن به اهداف خود مهارت‌ و تکنیک‌های متفاوتی را نیز کسب نماید.

انتشار Ghost Of Tsushima

استودیوی Sucker Punch علاوه بر رونمایی از تاریخ عرضۀ عنوان Ghost Of Tsushima از سه نسخۀ جدید بازی نیز رونمایی کرده است که در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند. در کنار نسخۀ استاندارد بازی ، نسخۀ دیجیتالی Digital Deluxe Edition نیز عرضه خواهد شد که شامل مجموعه‌ای از پوسته‌‌های مختلف درون بازی برای اسب و همچنین ماسک ، شمشیر و زره برای شخصیت بازی «جین» خواهد بود. این نسخه به قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد.

نسخۀ بعدی نسخۀ فیزیکی ویژه (physical Special Edition) است که علاوه بر تمام آیتم‌های نسخۀ Digital Deluxe Edition یک کتاب فیزیکی از آثار هنری و داستان‌های بازی نیز در این نسخه وجود خواهد داشت. این نسخه هم به قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد.

در نهایت نسخۀ Collector’s Edition که با ارزش‌ترین نسخه در این مجموعه است. در این نسخه علاوه بر تمام آیتم‌های موجود در دو نسخۀ دیگر ، یک ماکت از شخصیت اصلی بازی و یک ماسک بصورت فیزیکی و همچنین یک کتاب فیزیکی 48 صفحه‌ای از آثار هنری بازی وجود خواهد داشت. این نسخه به قیمت 170 دلار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا