اخبار بازی

ساکر پانچ: Ghost of Tsushima بازی آسانی نخواهد بود

کارگردانان بازی Ghost of Tsushima اخیرا در مصاحبه‌ای ذکر کرده‌اند که عنوان مورد انتظار در دست ساخت آن‌ها، یک بازی آسان نیست و بازیکنان با چالش‌های مختلفی روبرو خواهند شد.

بازی Ghost of Tsushima

استودیو Sucker Punch مدتی پیش در جریان برنامه State of Play جزئیات فراوانی را در قالب یک گیمپلی 18 دقیقه‌ای از بازی Ghost of Tsushima منتشر کرد که شامل نحوه گشت و گذار در محیط، قابلیت فوتو مود، مبارزات و حالت سامورایی و روح می‌شد. اما سوالی که با توجه به نمایش بازی برای بسیاری پیش آمده این است که آیا گوست او سوشیما بازی آسانی خواهد بود یا خیر؟ کارگردانان بازی به‌تازگی در مصاحبه با IGN به این سوال پاسخ داده‌اند.

آقای Nate Fox در صحبت‌های خود با IGN در مورد سختی بازی گفت: “ما سعی داریم تا از این لحاظ بازی استواری را خلق کنیم، بنابراین چند ضربه از سوی دشمن شما را از پای در می‌آورد. ما فیلم‌های سامورایی محور را تماشا کردیم و در آن‌ها، افراد با یک یا دو ضربه کشته می‌شوند. چنین چیزی در مبارزات بازی تعبیه شده‌است. شکست دادن مغول‌ها در مبارزات سخت خواهد بود، اما همین چالش است که باعث پویا بودن بازی و می‌شود و پیروز شدن را باارزش می‌کند. شما نمی‌توانید به یک کمپ حمله کرده و به‌صورت همزمان با 5 نفر مبارزه کنید، چرا که به راحتی کشته خواهید شد.”

آقای Jason Connell نیز به مبارزات رو در رو در بازی اشاره کرد و افزود: “چیزی که دوست داشتم در State of Play اخیر آن را نشان می‌دادیم اما اینگونه نشد، دوئل علیه شمشیرزن‌های قهار و ماهر بود. دوئل جزو چیزهای کلاسیک سامورایی به‌شمار می‌رود. این مبارزات در بازی که به‌شدت هم سخت خواهند بود، از درون‌مایه شخصیت‌ها نشأت گرفته و به سینمایی‌ترین شکل ممکن صورت می‌پذیرند. چنین چیزی با واقعیت نیز مطابق است چرا که شما باید برای شکست دشمنان خود، نوع مبارزات آن‌ها را بدانید.”

البته آقای Chris Zimmerman (موسس استودیو ساکر پانچ) پیش‌تر اعلام کرده‌بود سازندگان برای بازیکنانی که ترجیح می‌دهند از زیبایی بازی لذت ببرند و به‌دنبال چالش خاصی نیستند، درجه سختی متفاوتی را در نظر گرفته‌اند که می‌توانند آن را انتخاب کنند.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ 17 جولای برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا