اخبار بازی

استودیو ساکرپانچ با انجمن توریست Tsushima همکاری خواهد کرد

استودیو ساکرپانچ با یک موسسه قابل توجه دیگر به نام Tsushima Tourist Board همکاری خواهد کرد.

بازی Ghost of Tsushima

در کنار جنگ و خونریزی‌ها، بازی Ghost of Tsushima به بهترین شکل ممکن زیبایی‌های طبیعت جزیره سوشیما را نشان می‌دهد. بیشتر مناطق این جزیره ژاپنی تا به امروز روستایی مانده است و جنگل‌های سرسبز آن منطقه به یک نقطه توریستی تبدیل شده‌اند. حالا سایت رسمی Tsushima Tourist Board با بازی Ghost of Tsushima همکاری خواهد کرد تا مردم بیشتری را به این جزیره جذب کند.

در صفحه اختصاصی بازی در این سایت اطلاعات بسیار زیادی قرار گرفته است و چگونگی پیوند بازی با تاریخ واقعی جزیره سوشیما را برجسته می‌کند. همچنین شما می‌توانید بخوانید که چطور استودیو ساکرپانچ توانسته صدا و سیمای این جزیره را بازسازی بکند. در این صفحه عکس‌های مناطق مختلف سوشیما قرار داده شده‌اند که می‌توان به ساحل کومودا اشاره کرد. این ساحل اولین نقطه اشغالی مغول‌ها در حمله به ژاپن بوده است. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و از طرفداران بازی هستید، این اطلاعات جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بازیکنان به صورت مجازی به گشت و گذار در جزیره سوشیما میپردازند اما بدون شک برخی از طرفداران بازی به آن منطقه سفر خواهند کرد. به همین دلیل، همکاری بین ساکرپانچ و Tsushima Tourist Board یک حرکت مثبت است که به هر دو طرف ماجرا کمک خواهد کرد.

بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر نقد آن را در بازی‌سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا