اخبار بازی

منتظر عرضه بازی Ghost of Tsushima تا اواخر سال 2020 نباشید

بازی Ghost of Tsushima

به دنبال تاخیر صورت گرفته در انتشار بازی The Last of Us Part 2، وبسایت کوتاکو مدعی شد که عرضه بازی Ghost of Tsushima نیز تا اواخر سال 2020 صورت نخواهد گرفت.

جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو که پیش تاخیر رسمی بازی The Last of Us Part 2 از وقوع آن خبر داده بود، اکنون اظهار کرده است که شنیده‌ها حاکی از آن هستند دیگر بازی انحصاری بزرگ سونی که توسط استودیو Sucker Punch در حال تولید قرار دارد برای انتها سال 2020 برنامه‌ریزی شده است. این بخش از سال هم‌چنین زمانی است که سونی قصد دارد تا کنسول PlayStation 5 را عرضه کند. با این حال ساخته Sucker Punch هم‌چنان یک بازی کنسول PS4 محسوب می‌شود. ایشان هم‌چنین اظهار کرد که بازه زمانی در نظر گرفته شده برای عرضه بازی Ghost of Tsushima برای جبران تاخیر صورت گرفته در انتشار بازی استودیو ناتی‌داگ است.

Ghost of Tsushima اگرچه زمان انتشار عمومی ندارد اما عرضه آن به اواخر سال 2020 موکول شده است تا تاخیر صورت گرفته برای The Last of Us Part 2 را جبران کند. انتظار نداشته باشید این اثر به یک بازی PS5 تبدیل شود با این حال این اثر ابتدا قرار بود در نیمه ابتدایی سال 2020 عرضه شود. دیگر چنین نیست.

هم‌‎چنان مخاطبین منتظر هستند که شرکت سونی و استودیو سازنده چه زمانی به سکوت طولانی مدت خود در رابطه با این بازی پایان می‌دهند و اطلاعات و نمایش جدیدی از آن به اشتراک می‌گذارند. این عنوان از زمان E3 2018 تاکنون نمایش جدیدی نداشته است. از طرفی دیگر اگرچه شاید انتشار یک بازی برای کنسول PS4 مدتی پیش از عرضه کنسول PS5 کمی عجیب باشد اما این بازی از طریق قابلیت پشتیبانی از عناوین گذشته هم روی کنسول نسل نهمی شرکت سونی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا