اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی Ghost of Tsushima آخرین آپدیت خود را دریافت کرد

استودیوی ساکر پانچ اعلام کرده که با انتشار آپدیت 2.18 برای بازی Ghost of Tsushima، این عنوان آخرین آپدیت خود را دریافت کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ghost of Tsushima

حدود دو سال از عرضه گوست او سوشیما می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد پشتیبانی از این عنوان اکشن ادونچر سامورایی به پایان رسیده است. طی این مدت، استودیوی Sucker Punch محتویات قابل توجهی از جمله کراس‌اورهای مختلف با سایر بازی‌ها، حالت نیو گیم پلاس، درجه سختی جدید، یک بخش چند نفره و چندین موارد دیگر را در قالب آپدیت‌های رایگان به بازی اضافه کرد. علاوه بر این، نسخه Director’s Cut بازی نیز در سال گذشته برای پلی استیش 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد که محتوای داستانی جدیدی را در بر داشت.

آپدیت 2.18 که به‌تازگی منتشر شده غالبا باگ‌های بخش چند نفره بازی، یعنی Ghost of Tsushima: Legends را برطرف می‌کند و همچنین تعدیل‌سازی برخی از آیتم‌ها و قابلیت‌ها را در بر دارد. ساکر پانچ در بخشی از جزئیات این آپدیت نوشته که هر چند در حال حاضر مشغول کار بر روی پچ‌های بیشتری نیست، اما همچنان بازخورد کاربران را برای رفع باگ‌ها با اولویت بالا را دنبال خواهد کرد. این استودیو همچنین از جامعه طرفداری بازی تشکر کرده و گفته: «هنگامی که Legends در اکتبر سال 2020 عرضه شد، هرگز انتظار نداشتیم که جامعه کاربری آن بیش از یک سال و نیم بعد نیز همچنان فعال باشد. از تمام کسایی که در این سفر ما را همراهی کردند بسیار سپاسگزاریم!»

ساکر پانچ تاکنون هیچ اطلاعاتی را در مورد پروژه بعدی خود به اشتراک نگذاشته، اما ساخته شدن دنباله Ghost of Tsushima با توجه به موفقیت‌های آن اصلا دور از انتظار نیست. طبق آخرین آمار منتشر شده، این عنوان تاکنون بیش از 8 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. سلام
      منم همینطور، واقعا بازی عشقی یه.
      یه اتمسفر و حال و هوای بی‌نظیری داره، آدم رو می‌گیره و درگیر می‌کنه با اینکه هیچ ادعایی نداره.
      مراقب باشید که فقط یه باگ داره که جلوی پلات کردن بازی رو می‌گیره.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا