اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

حذف شدن نسخه عادی بازی Ghost of Tsushima از روی PSN

در حالی که چند روز تا انتشار نسخه کارگران بازی Ghost of Tsushima باقی مانده، نسخه معمولی بازی بدون اعلام قبلیه بر روی PSN غیرقابل دسترس شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ghost of Tsushima

این موضوع ابتدا توسط Wiredup Report گزارش داده شد و پس از آن کاربران زیادی با جستوجو کردن نام Ghost of Tsushima در فروشگاه پلی استیشن، آن را تأیید کردند. با جستوجو کردن نام بازی، تنها نسخه Director’s Cut برای شما نمایش داده می‌شود و بدین ترتیب، در حال حاضر امکان تهیه نسخه دیجیتالی بازی بدون اکسپنشن داستانی جدید آن وجود ندارد.

سونی یا استودیوی Sucker Punch تاکنون اعلامیه‌ای را برای حذف شدن نسخه عادی گوست آو سوشیما از PSN منتشر نکرده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست که این نسخه در آینده مجددا به فروشگاه باز خواهد گشت یا خیر، اما می‌توان فهمید که ناشر بازی احتمالا قصد دارد نسخه ارتقا یافته دایرکترز کات را به‌طور کامل جایگزین کند.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در جمعه همین هفته (29 مرداد) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. این نسخه شامل یک اکسپنشن داستانی جدید بوده و دارندگان نسخه PS5 نیز مواردی مانند قابلیت‌های دسته دوال‌سنس و صدای سه بعدی را دریافت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا