اخبار بازیکامپیوتر

شایعه: احتمال رونمایی شدن نسخه PC بازی Ghost of Tsushima در روزهای آینده

بر اساس شایعه جدیدی که در سطح اینترنت منتشر شده، سونی حوالی سه‌شنبه همین هفته از پورت PC بازی Ghost of Tsushima رونمایی می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima

این شایعه از طرف موسس XboxEra، یعنی نیک بیکر مطرح شده است. او که مدتی پیش تقریبا تمام بازی‌های حاضر در State of Play پلی استیشن را لو داده بود، به‌تازگی توئیتی را به اشتراک گذاشته و گفته که ممکن است اخبار مربوط به نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima به‌زودی اعلام شود. او همچنین اضافه کرده که شاید این اخبار، حوالی 5 مارچ (15 اسفند) توسط سونی منتشر شود.

شایعات مربوط به پورت PC این عنوان اکشن ادونچر از مدت‌ها پیش به‌گوش می‌رسند، بنابراین اعلام شدن این خبر از طرف سونی چندان هم دور از ذهن نخواهد بود. Helldivers 2 آخرین جدیدترین عنوان بزرگ پلی استیشن بر روی پلتفرم PC است که تاکنون توانسته به موفقیت‌های بزرگی بر روی استیم دست یابد.

بازی Ghost of Tsushima ابتدا در سال 2020 برای پلی استیشن 4 عرضه شد و توانست نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. طبق آخرین آمار اعلام شده، ساخته ساکر پانچ موفق شده تا سال 2022 به فروش 9.73 میلیون نسخه‌ای دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا