اخبار بازی

آیا بازی Ghost of Tsushima در مراحل اولیه ساخت قرار دارد؟

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima جزء آن دسته از عناوینی‌ است که در جریان هفته بازی‌های پاریس یا همان Paris Games Week سال 2017 به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 معرفی شد. سپس از آن زمان تا حدود خرداد سال گذشته، بازی در سکوت خبری فرو رفت و تا E3 2018 و کنفرانس خبری سونی، هیچ نمایشی نداشت. از آن پس نیز هیچ حرف و صحبتی از این اثر به میان نیامد که این موضوع منجربه نگرانی برخی از طرفداران شده است.

حال براساس آگهی شغلی جدیدی که دو روز پیش توسط استودیو Sucker Punch منتشر شد، این احتمال می‌رود تاریخ عرضه بازی دورتر از آن‌چه تصور می‌کنیم باشد. طبق درخواست‌هایی که استودیو در آگهی ثبت کرده، آن‌ها به دنبال نویسنده تمام وقت برای تولید داستانی درگیر کننده برای عنوان Ghost of Tsushima هستند. قرارداد این شخص به صورت تمام وقت بوده و انتظار می‌رود نویسنده در توسعه بازی و نگارش دیالوگ‌ها همکاری بکند. در ادامه می‌توانید سایر مسؤلیت‌های نویسنده را مطالعه کنید:

  • نوشتن دیالوگ‌های باکیفیت تحت مهلت زمانی کوتاه برای کارکترهای متنوعی که در ژاپن قرن سیزدهم زندگی می‌کردند.
  • همکاری نزدیک با طراحان محتوا برای نوشتن موضوع و داستان مراحل مختلف برای یک عنوان جهان باز.
  • نوشتن موضوع برای محتوای فرعی و محتوای تبلیغاتی بازی.

همان‌طور که ملاحظه کردید، این موقعیت شغلی برای عنوانی که سال‌هاست در دست توسعه قرار دارد، موقعیت بزرگی است. درحالی که تیم سازنده هیچ نوع صحبتی مبنی‌بر تاخیر، به مشکل برخوردن در پروسه ساخت و… نکرده است، اما همین موضوع به تنهایی به عنوان یکی از نشانه‌هایی که بازی در مراحل اولیه ساخت قرار دارد محسوب می‌شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که نویسنده‌ای جدید با نویسنده پیشین جایگزین شده باشد و یا حتی شخصی که درحال حاضر به دنبال وی می‌گردند، تنها با هدف تولید محتوای فرعی استخدام شود. در هرصورت از آن‌جایی که شرکت سونی در E3 2019 حضور ندارد، حدس زدن درباره بازی کمی دشوارتر از قبل می‌شود و باید تا اعلامیه رسمی در تاریخی نامعلوم منتظر ماند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا