اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

عرضه جداگانه بخش چندنفره بازی Ghost of Tsushima

استودیوی ساکر پانچ ضمن معرفی محتویات جدید برای بخش چندنفره بازی Ghost of Tsushima، اعلام کرده که حالت آنلاین بازی از تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور) به‌طور جداگانه نیز در دسترس خواهد بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ghost of Tsushima: Legends

دارندگان گوست آو سوشیما به‌طور رایگان به بخش مولتی پلیر بازی یعنی Ghost of Tsushima: Legends دسترسی دارند، اما اگر قصد دارید این حالت را جداگانه خریداری کنید، می‌توانید اینکار را با پرداخت 20 دلار بر روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 انجام دهید. قابلیت انتقال پیشرفت و کراس پلی میان این دو کنسول نیز به بازی اضافه خواهد شد.

استودیوی Sucker Punch همچنین محتویات جدیدی را برای بخش مولتی پلیر بازی در نظر دارد که بدون هزینه اضافه از تاریخ 3 سپتامبر در دسترس خواهد بود. Ghost of Tsushima: Legends یک مود جدید 2به2 به‌نام Rivals را دریافت خواهد کرد که بازیکنان در آن با چندین دسته از دشمنان مبارزه می‌کنند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از آیتمی به‌نام Magatama، میزان سلامتی طرف مقابل را کاهش دهند و یا قابلیت خرید کردن را از آن‌ها بگیرند.

علاوه بر این، سیستم پاداش و پیشرفت بازی هم با اضافه شدن Gear Mastery گسترش خواهد یافت. بازیکنان قادر خواهند بود تا با استفاده از این سیستم، تجهیزاتی که به لول 110 رسیده‌اند را با یک کلاس پیوند دهند و «مستری چلنج‌»‌ها را فعال کنند. امکان آپگرید کردن تا لول 120 و قرار دادن پرک دوم نیز اضافه خواهد شد. با فعال کردن مستری چلنج‌ها، می‌توانید یک قابلیت و چند تکنیک جدید را برای هر کلاس آزاد کنید.

در همین حال، به‌هنگام عرضه شدن نسخه Director’s Cut بازی (29 مرداد) بخش لجندز هم آپدیتی را دریافت خواهد کرد که شامل بالانس شدن حالت Survival و چند آیتم تزئینی جدید برای افرادی که بخش داستانی را به‌اتمام رسانده‌اند، می‌شود. در پایان نیز اعلام شده که از 10 سپتامبر تا 1 اکتبر، بخش لنجدز به‌طور هفتگی محتویات دیگری را مانند یک مپ جدید برای حالت Rivals، چند مپ جدید برای حالت Survival، و یک ورژن سخت‌تر از Raid سال گذشته به‌نام Trials of Iyo دریافت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا